Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:109814
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.11.2011.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: 3 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Uzņēmuma iekšējā vide    3
1.1.  Sistēma    3
1.2.  Struktūra    3
1.3.  Stratēģija    3
1.4.  Tehnoloģija    3
1.5.  Personāls    3
1.6.  Kultūra    3
2.  Uzņēmuma ārējā vide    3
2.1.  Patērētāji    4
2.2.  Konkurenti    4
2.3.  Piegādātāji    4
2.4.  Likumdošana    4
2.5.  Prese    4
2.6.  Valsts ekonomiskais stāvoklis    4
2.7.  Sociālkultūras attiecības    4
2.8.  Zinātnes un tehnikas attīstība    4
2.9.  Starptautiskās attiecības    5
3.  Klients un darbinieks    5
3.1.  Klienta perspektīva    5
3.2.  Darbinieka perspektīva    5
4.  Intervija ar Saldus grāmatnīcas „Anneles grāmata” vadītāju Annu Sipko    6
  Izmantotā literatūra    8
  Nobeigums    9
  Tēzes    10
Extract

Latvijas apstākļos uzņēmuma uzbūves iekšējās vides elementu kopsakarība un sistēma ir daudzšķautņaina un to nevar raksturot ar tradicionāliem iekšējās uzbūves elementiem. Pastāv objektīvie faktori (ilgstoša atrašanās centralizētas ekonomikas un svešas ideoloģijas ietekmē), kā arī subjektīvi faktori (ētikas normu un vērtību izmaiņas). Tie kā priekšnosacījumu uzņēmuma iekšējā vides uzbūvē izvirza 7 elementus: sistēmu, tehnoloģiju, personālu, stratēģiju, struktūru, kultūru un mērķus.
1.1. Sistēma
Sistēmas teorija nosaka, ka jebkurš elements, ko ievieš sistēmā, iegūst kopīgu raksturojumu, kāda tam nebija pirms tam. Visi sistēmā esošie elementi ir savstarpēji saistīti un dod savu ieguldījumu. Uzņēmums kā apakšsistēma funkcionē lielākā sistēmā- nozarē, valstī. Lai sistēma funkcionētu, jāveic analīze, plānošana, projektēšana, vadīšana.
1.2. Struktūra
Uzņēmuma vienību un darbinieku funkciju sakārtošana, lai efektīvi savstarpēji sadarbojoties un kontaktējoties ar ārējo vidi, mērķtiecīgi sasniegtu uzņēmuma mērķus, apmierinātu patērētāju vajadzības. Uzņēmuma struktūra var būt atsevišķi darbinieki, vienības, uzņēmumi, firmas.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1246732
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register