Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:507388
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.01.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    2
  IEVADS    4
1.  UZŅĒMUMA VĒSTURE UN DARBĪBA    5
2.  UZŅĒMUMA SAIMNIECISKĀ DARBĪBA    8
2.1.  ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA, FUNKCIJU SADALE UN SAVSTARPĒJĀ KOMUNIKĀCIJA, TO ORGANIZĒJOŠIE DOKUMENTI    8
2.2.  UZŅĒMUMA MĒRĶI, STRATĒĢIJA UN PLĀNOŠANA    11
2.3.  RAŽOŠANAS UN DARBA ORGANIZĀCIJA    13
2.4.  SECINĀJUMI PAR SAIMNIECISKO DARBĪBU UZŅĒMUMĀ    15
3.  UZŅĒMUMA MĀRKETINGA ANALĪZE    16
3.1.  PAKALPOJUMU SORTIMENTS    16
3.2.  JAUNU PRODUKTU IZSTRĀDĀŠANAS POLITIKA UN ORGANIZĀCIJA    17
3.3.  CENU NOTEIKŠANAS METODES UN POLITIKA    17
3.4.  PAKALPOJUMA SADALES TĪKLS UN TĀ EFEKTIVITĀTE    19
3.5.  SABIEDRISKO ATTIECĪBU UN UZŅĒMUMA TĒLA VEIDOŠANA    20
3.6.  DARBS AR KLIENTIEM, REKLĀMAS DARBĪBA,UN NOIETA VEICINĀŠANA    20
3.7.  ATSKATS UZ UZŅĒMUMA MĀRKETINGU    23
4.  UZŅĒMUMA MIKROKLIMATA ANALĪZE    24
4.1.  ATTIECĪBU VEIDOŠANA UZŅĒMUMĀ    24
4.2.  UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀ ORGANIZĀCIJA    25
4.3.  JAUNIE KADRI, TO ATLASE UN APMĀCĪBA    29
4.5.  CILVĒKU SAVSTARPĒJĀ UZTVERE    33
4.6.  PIRMO IESPAIDU UN NEVERBĀLĀS KOMUNIKĀCIJAS NOZĪME APSARDZES DIENESTĀ    34
4.7.  PARTNERA IETEKMĒŠANAS VEIDI UN TO NEPIECIEŠAMĪBA    37
4.8.  DARBS AR PERSONĀLU    39
4.9.  UZŅĒMUMA VADĪTĀJS    41
4.10.  UZŅĒMUMA MIKROKLIMATA ANALĪZE    45
5.  UZŅĒMUMA MAKROVIDE    47
5.1.  DEMOGRĀFISKIE FAKTORI    47
5.2.  EKONOMISKIE FAKTORI    47
5.3.  SOCIĀLIE UN KULTŪRVIDES FAKTORI    48
5.4.  TEHNISKIE UN TEHNOLOĢISKIE FAKTORI    49
5.5.  POLITISKI TIESISKIE FAKTORI    49
6.  MIKROVIDE    49
6.1.  PIEGĀDĀTĀJI- UZŅĒMUMS- PATĒRĒTĀJI    50
6.2.  PIEGĀDĀTĀJI    51
6.3.  KONKURENTI    51
6.4.  PIRCĒJI (PATĒRĒTĀJI)    51
6.5.  PIRCĒJU RĪCĪBAS MODELIS PATĒRIŅA TIRGŪ    51
6.6.  PIRKŠANAS LĒMUMA PIEŅEMŠANAS PROCESS    52
6.7.  TIRGUS SEGMENTĀCIJA    53
7.  SABIEDRĪBAS UN PERSONĀLA VIEDOKLIS    54
7.1.  KLIENTU APTAUJAS APKOPOJUMS    54
7.2.  IEPRIEKŠĒJO GADU KLIENTU APTAUJAS    61
7.3.  UZŅĒMUMA DARBINIEKU ATBILŽU APKOPOJUMS    62
7.4.  ATSKATS PAR VEIKTAJIEM PĒTĪJUMIEM    69
7.5.  UZŅĒMUMA SVID (SWOT) MATRICA    70
  SECINĀJUMI    71
  PRIEKŠLIKUMI    72
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    74
Extract

Darbs ir izstrādāts pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmas “Uzņēmējdarbības organizācija un vadība” kvalifikācijas iegūšanai. Darba tēma ir “Uzņēmuma SIA “F…” konkurētspējas izvērtēšana”. Darbā ir analizēta uzņēmuma saimnieciskā un mārketinga darbība, īpaši analizēta tika uzņēmuma personālvadības politika, kā arī liela uzmanība pievērsta uzņēmuma valdošā iekšējā klimata noteikšanai uzsverot mūsdienu personālvadības un sociālās psiholoģijas aspektus. Iegūtās informācijas pamatā norādīt organizācijas pilnveidošanas iespējas, attīstības turpmākos virzienus, ciešā saistībā ar uzņēmuma personālvadības efektivitātes paaugstināšanu. Īpaši tiks izskatīta darba grupas izmantošana veiksmīgas uzņēmējdarbības realizācijai, kā arī darbinieku motivācijas principi, atzīmējot pozitīvos momentus un trūkumus. Izvēlēto faktoru apskates nozīmīgums ir saistīts ar patstāvīgo uzņēmuma paplašināšanos un jaunu darbavietu rašanos, kā arī uzņēmuma finansu attīstības rādītājiem šajā biznesa nozarē.
Šis darbs ir paveikts izmantojot zinātnisko literatūru un arī praktiķu aspektus par personālvadības, sociālā psiholoģijas un mārketinga elementu nozīmīgumu katra uzņēmuma darbībā. Darba beigās ir apkopoti vairāki pētījumi, tādējādi iegūstot uzņēmuma klientu un pašu darbinieku domas par uzņēmuma norisēm, darbību u.c nemaznozīmīgiem faktoriem. Tika noskaidrots katra darbinieka anonīmais un individuālais viedoklis par apmierinātību ar darbu, samaksu, izaugsmi un izglītošanās iespējām šajā organizācijā.
Atrodoties ciešā saskarsmē un darba pienākumus no 1996.gada martam līdz pat šim brīdim SIA „F....”, bija radusies iespēja gūt priekšstatus par uzņēmuma darbību, tā vēsturi, mārketinga darbību, uzņēmuma organizācijas struktūru, izpētīju iekšējos un arējos faktorus, kas ietekmē uzņēmuma attīstības gaitu, iepazinu uzņēmuma personālu un dienesta personālvadības politiku. Strādājot uzņēmuma tirdzniecības nodaļā varēja gūt priekšstatu par reālo darbu uzņēmējdarbībā, kā arī savākt nepieciešamo informāciju, lai veiktu uzņēmuma ekonomiskās darbības analīzi, tostarp noteiktu uzņēmuma pozīcijas tirgū un konkurētspējas līmeni attiecībā pret pārējiem līdzīgu pakalpojuma sniedzējiem.
Šogad laika posmā no 25. janvāra līdz pat aprīļa beigām tika veikti vairāki pētījumi ar anketēšanu un darbinieku intervijām uzņēmumā; ar mērķi noskaidrot sabiedrības un personāla, konkrēti SIA „F....” darbinieku un klientu domas, novērojumus un idejas attiecībā uz uzņēmuma darbību, un ņemot vērā apkopoto informāciju par uzņēmuma saimniecisko darbību, mārketinga darbību un mikroklimatu- sekojoši, varētu izanalizēt uzņēmuma patieso konkurētspējas stāvokli apsardzes tirgū, noteikt uzņēmuma stiprās un vājās puses, apkopot secinājumus un sniegt priekšlikumus uzņēmuma veiksmīgākai attīstībai.
Šī kvalifikācijas darba mērķis ir iepazīstināt ar SIA “F....” vēsturi, darbību un organizācijas struktūru, veikt iekšējo un ārējo, uzņēmuma darbību ietekmējošo, faktoru analīzi, veikt uzņēmuma ekonomiskās darbības analīzi un precīzi noteikt tā konkurētspējas līmeni tirgū uz doto momentu. Uz iegūtās informācijas pamata veikt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma konkurētspējas palielināšanai. Mērķa realizācijai nepieciešams veikt šādus uzdevumus:
1)iepazīties ar uzņēmuma darbību un vēsturi;
2)izpētīt uzņēmuma organizācijas struktūru;
3)izanalizēt faktorus, kas ietekmē uzņēmuma ārējo un iekšējo vidi;
4)izanalizēt uzņēmuma ekonomiskās darbības rezultātus.
5)veikt pētījumus un noskaidrot personāla un sabiedrības domu.
6)Veikt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanai.
Mēs domājam, ka ikvienam cilvēkam sava un savas mantas drošība liek aizdomāties un satraukties diezgan bieži. Mums šis satraukums nav svešs, tas ir labi pazīstams, un katram no mums reizēm uzmācās šīs domas. Ko var darīt? Var nopirkt lielu suni, var nosēdināt vecvecākus pie loga vai durvīm, lai novēro apkārtni... . Bet vai ar to tiešām būs līdzēts 100% apmērā. Protams, nekas nav mūžīgs un 100% drošs, tomēr kaut kādu garantiju drošības saglabāšanā dod bezkaislīga apsardzes elektronika, un, atkarībā no tās izvietošanas un uzstādīšanas, kā arī ieguldītajiem līdzekļiem var garantēt kaut kādu noteiktu pakalpojuma kvalitāti.
Uzņēmums- Sabiedrība ar ierobežotu atbildību ( SIA) “ F....” ir dibināta 1996.gadā, pamatojoties uz likuma “ Par Sabiedrībām ar ierobežotu atbildību” un likuma „Par Apsardzes darbību”(skat.pielikumos). Uzņēmuma dibināšanā piedalījās divas fiziskas un viena juridiska persona.
Apsardzes dienests SIA”F....” tika radīts uz mātes firmas- holdingu kompānijas „F....x” drošības dienesta bāzes 1996. gada 8.februārī. Primārā funkcija uzņēmumam bija nodrošināt mātes firmai, ar to saistītiem uzņēmumiem un privātpersonām pilnīgu drošību un apsardzi. Bet drīz vien īpašnieku sapulcē tika nolemts pievērsties arī komerciālai, peļņu nesošai darbībai.
Firma ļoti veiksmīgi sāka savu komercdarbību, ātri ieguva spēcīga, pusmilitāra dienesta imidžu, kurš spēj tikt galā ar jebkura veida problēmām ātri un nodrošināt ar augstākā līmeņa apsardzi un drošību, kas lielā mērā tika panākts izmantojot savā darbībā modernas aparatūras un tehniku. Diezgan nozīmīgs krīzes brīdis firmas darbībā kļuva 2001.gada sākumā pieņemtie grozījumi likumā par operatīvo automašīnu statusu, kā rezultātā firmas operatīvajiem auto tika noņemtas zilās bākugunis, un automašīnas zaudēja savas satiksmes priekšrocības uz ceļa. Šis brīdis ir zīmīgs ar to, ka neskatoties uz visiem mārketinga pasākumiem, firmai kļuva grūti piesaistīt jaunus klientus vēl ilgstošu laiku.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register