Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:327183
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.08.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Konkurence    3
  Galvenie uzņēmuma konkurētspēju noteicošie pamatelementi 21. gs.    4
1.  Inovācijas    5
2.  Globalizācija    7
2.1.  Globalizācija un Latvija    13
3.  Franšīze    15
4.  Komunikācija    20
5.  ISO standarti un izcilas uzņēmējdarbības modelis    24
6.  Uzņēmuma personāls    28
6.1.  Personāla būtība uzņēmumā    28
6.2.  Personālvadības būtība un nozīme    30
  Secinājumi    33
  Izmantotās literatūras saraksts    34
Extract

Mūsu izvēlētā tēma ir „Uzņēmuma konkurētspēju noteicošie pamatelementi 21. gs.”. To darījām tāpēc, ka likās interesanti uzzināt, kas jādara uzņēmumam, lai saglabātu savu konkurētspēju.
Šo darbu uzrakstot mūsu mērķi ir:
1.uzzināt uzņēmuma konkurētspēju noteicošus faktorus, jo tas mums kā topošajiem vadītājiem ir svarīgi;
2.saprast kā šie faktori iedarbojas uz uzņēmuma konkurētspēju.

Konkurence

Reālā ekonomiskā dzīve pierāda, ka tirgus un konkurence ir galvenais mūsdienu ekonomikas mehānisms. Tirgus funkcionēšanas efektivitāte ir augstāka, jo augstāka ir konkurence un jo labāki ir apstākļi tās izpausmei.
Konkurence – tā ir sacensība starp tirgū esošajiem preču ražotājiem un pārdevējiem, pakalpojumu sniedzējiem un tādiem preču ražošanas, pakalpojumu sniegšanas nosacījumiem, kas nodrošinātu peļņu ilgstošā laika periodā. Vienlaikus konkurence ir mehānisms, kas regulē proporcijas ražošanā.
Konkurence tirgus attiecību dalībniekiem principā uzspiež virkni obligātu darbību, tādu, kā. piemēram, sistemātiski mainīt tehnoloģiju, ievest jaunu tehnoloģiju, ražot jaunas preces un sniegt jaunus pakalpojumus, paaugstināt darba atdevi, samazināt vai saglabāt iepriekšējā līmenī produktu cenas. Konkurence sistemātiski iedarbojas uz uzņēmuma izmaksām, piespiežot ražotājus, pakalpojumu sniedzējus, tirgotājus racionalizēt ražošanas faktoru izmantošanu un samazināt izmaksas.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1324017
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register