Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:198850
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.01.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Pētījuma programma    3
2.  Kas tad ir uzņēmums „Laima”    3
3.  Pētījuma metodoloģija    6
4.  Pētījuma rezultāti    7
  Secinājumi un priekšlikumi    14
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    15
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Apkopojot visus rezultātus, 100% visi respondenti zināja, kas ir uzņēmums „Laima”, nešaubīgi visiem tas asociējas ar saldumiem, kā arī atbildēs varēja izlasīt citas atbildes, kas bija interesantas un oriģinālas, piemēram, Laimas pulkstenis, bērnība.
2. Par visbiežāk lietotajiem produktiem tika atzītas saldumu kārbas, cepumi un šokolādes kārbas. Vismazāko popularitāti starp patērētājiem izpelnījās dražejas, šerbets un marmelādes.
3. Lielākā daļa respondentu augtu vērtē „Laimas” produktu iesaiņojumu un uzskata, ka preču iesaiņojums atbilst produkta kvalitātei.
4. Kā jau zināms, ne vienmēr var pilnībā apmierināt visas patērētāju vajadzībās, tādēļ bija arī respondenti, kuri uzskatīja, ka „Laima” nav nemaz tik labs uzņēmums salīdzinājumā ar līdzīgiem uzņēmumiem. Tomēr lielākā daļa no respondentiem „Laimas” preču iesaiņojumu salīdzinājumā ar līdzīgiem uzņēmumiem vērtē uz 8 ballēm.
5. Vairāk nekā pusei no aptaujātajiem respondentiem visērtākais iesaiņojums šķita saldumu kārbas, pamatojoties uz to, ka tām arī pēc saldumu izlietošanas var atrast zināmu pielietojumu. Tikai 6 no aptaujātajiem respondentiem atzina, ka iesaiņojumam viņu uztverē nav nozīmes, pērkot preci.
Priekšlikumi:
1. Rīkot vairāk produktiem akciju ne tikai „Laimas” saldumu veikalos, bet arī patērētājiem ierastajās tirdzniecības vietās.
2. Uzņēmuma „Laima” vadībai būtu jāapsver doma par atsevišķu, nelielu veikalu izveidi Latvijas lielākajās pilsētās. Šajos veikalos gatavojot produkciju uz vietas un piedāvājot patērētājiem svaigus, tikko gatavotus izstrādājumus.
3. Izsludināt konkursu par jauna, nebijuša iesaiņojuma izveidi, tādejādi uzzinot patērētāju domas un viedokli par to, kādam iesaiņojuma veidam viņi dod priekšroku. Konkursa uzvarētājam pasniedzot saldumu balvu un viņa ideja tiks realizēta dzīvē, tādejādi izpaužoties ar oriģinalitāti.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register