Iepazinies ar Jaunmoku pils vadības izstrādātajiem dokumentiem, tais skaitā SIA „Jaunmoku pils” attīstības stratēģiju, cenu lapām, pakalpojumu aprakstiem un citiem dokumentiem, secinu, ka SIA „Jaunmoku pils” vadība jau ir izstrādājusi ļoti precīzu uzņēmuma attīstības vīziju, ka ir plaši analizētas gan uzņēmuma stiprās puses un vājās puses, gan iespējas un draudi, ir izanalizēti finanšu rādītāji.
Latvijas Valsts Mežu vadības konsultanti neanalizē mātes uzņēmuma SIA „Jaunmoku pils” esošo situāciju, bet
Izsaka sava redzējumu par SIA „Jaunmoku pils” turpmāko mārketinga stratēģiju un taktiku, ko varētu apzīmēt ar vārdu – agresīva;
Analizē un apraksta uzņēmuma esošo un iespējamo klientu mērķauditoriju, segmentē to un īsumā apraksta katra segmenta vajadzības un vēlmes;
Apraksta iespējamos komunikācijas kanālus konkrētu segmentu uzrunāšanai, tos izvērtē;
Piedāvā atlaižu koncepcijas projektu, kurš pamatojas uz pieņēmumu, ka pakalpojumu cenas ir paaugstināmas vismaz par 20-25%;
Izvirza mērķi: nostiprināt sabiedrībā un tūrisma profesionāļu vidū pārliecību, ka Jaunmoku pils kompleksā piedāvāto tūrisma produktu kopums ir kvalitatīvs, tam piemīt savas, tikai šai vietais raksturīgas iezīmes un īpatnības, taču vienlaicīgi tas ir pieejams un to ir izdevīgi pārdot, iekļaujot Jaunmoku pils kompleksa apmeklējumu iekšzemes un ārvalstu tūristu un ekskurantu maršrutos.
Piedāvā, motivējot kādēļ, izveidot dažus papildus pakalpojumus. (iespējamie papildus pakalpojumi nav izdalīti atsevišķā sarakstā, tie ir iekļauti tekstā).
Latvijas valsts Mežu vadība un to konsultanti, izsakot savus priekšlikumus par komunikāciju kanālu izvēli un cenu- atlaižu politikas veidošanu, vadās no apstākļiem, ka:
1.vienīcas pakalpojumu nav iespējams saglabāt, nolikt noliktavā un pārdot nākotnē;
2.katra diena, kad semināru, konferenču vai sarīkojumu zāles nav izmantotas, katra nakts, kad viesnīcas istaba ir tukša, nozīmē finansiālus zaudējumus.
Līdz ar to, ekonomiski izdevīgs ir jebkurš ieņēmums no numura, kurš pārsniedz ar numura ekspluatāciju saistīto izdevumu mainīgo daļu.
3.Latvijas apstākļos, kur galvenais tūrisma centrs ir Rīga, kad Latvijas laukos strauji aug tūrisma produktu, tai skaitā apmešanās vietu un atjaunotu muižas kompleksu skaits, tikai tāds uzņēmums izturēs strauji augošo konkurenci, kurs ievēros katra sava klienta specifiskās vajadzības, spēs klientus apkalpot ar individuālu pieeju, regulāri atjaunos un papildinās pieejamo pakalpojumu klāstu.…