Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:780805
 
Evaluation:
Published: 28.05.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Iepazinies ar Jaunmoku pils vadības izstrādātajiem dokumentiem, tais skaitā SIA „Jaunmoku pils” attīstības stratēģiju, cenu lapām, pakalpojumu aprakstiem un citiem dokumentiem, secinu, ka SIA „Jaunmoku pils” vadība jau ir izstrādājusi ļoti precīzu uzņēmuma attīstības vīziju, ka ir plaši analizētas gan uzņēmuma stiprās puses un vājās puses, gan iespējas un draudi, ir izanalizēti finanšu rādītāji.
Latvijas Valsts Mežu vadības konsultanti neanalizē mātes uzņēmuma SIA „Jaunmoku pils” esošo situāciju, bet
Izsaka sava redzējumu par SIA „Jaunmoku pils” turpmāko mārketinga stratēģiju un taktiku, ko varētu apzīmēt ar vārdu – agresīva;
Analizē un apraksta uzņēmuma esošo un iespējamo klientu mērķauditoriju, segmentē to un īsumā apraksta katra segmenta vajadzības un vēlmes;
Apraksta iespējamos komunikācijas kanālus konkrētu segmentu uzrunāšanai, tos izvērtē;
Piedāvā atlaižu koncepcijas projektu, kurš pamatojas uz pieņēmumu, ka pakalpojumu cenas ir paaugstināmas vismaz par 20-25%;
Izvirza mērķi: nostiprināt sabiedrībā un tūrisma profesionāļu vidū pārliecību, ka Jaunmoku pils kompleksā piedāvāto tūrisma produktu kopums ir kvalitatīvs, tam piemīt savas, tikai šai vietais raksturīgas iezīmes un īpatnības, taču vienlaicīgi tas ir pieejams un to ir izdevīgi pārdot, iekļaujot Jaunmoku pils kompleksa apmeklējumu iekšzemes un ārvalstu tūristu un ekskurantu maršrutos.
Piedāvā, motivējot kādēļ, izveidot dažus papildus pakalpojumus. (iespējamie papildus pakalpojumi nav izdalīti atsevišķā sarakstā, tie ir iekļauti tekstā).
Latvijas valsts Mežu vadība un to konsultanti, izsakot savus priekšlikumus par komunikāciju kanālu izvēli un cenu- atlaižu politikas veidošanu, vadās no apstākļiem, ka:
1.vienīcas pakalpojumu nav iespējams saglabāt, nolikt noliktavā un pārdot nākotnē;
2.katra diena, kad semināru, konferenču vai sarīkojumu zāles nav izmantotas, katra nakts, kad viesnīcas istaba ir tukša, nozīmē finansiālus zaudējumus.
Līdz ar to, ekonomiski izdevīgs ir jebkurš ieņēmums no numura, kurš pārsniedz ar numura ekspluatāciju saistīto izdevumu mainīgo daļu.
3.Latvijas apstākļos, kur galvenais tūrisma centrs ir Rīga, kad Latvijas laukos strauji aug tūrisma produktu, tai skaitā apmešanās vietu un atjaunotu muižas kompleksu skaits, tikai tāds uzņēmums izturēs strauji augošo konkurenci, kurs ievēros katra sava klienta specifiskās vajadzības, spēs klientus apkalpot ar individuālu pieeju, regulāri atjaunos un papildinās pieejamo pakalpojumu klāstu.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register