Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:504255
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.03.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmums SIA „Vairis Š”    5
1.1.  Uzņēmums SIA „Vairis Š” vispārīgs raksturojums    5
1.2.  Servisa „Vairis Š” struktūra    6
1.3.  Uzņēmuma ‘’Vairis Š’’ veiksmes atslēga    7
2.  SVID analīze uzņēmumam ‘’Vairis Š’’    8
2.1.  Teorija par SVID analīzes metodi un tās nozīmi uzņēmuma darbības plānošanas procesā    8
2.2.  Uzņēmuma un tā mijiedarbības analīzes    9
2.3.  SVID matricas un to apraksts    12
2.4.  Iespēju un draudu izvērtēšana    14
3.  Uzņēmuma attīstibas stratēģijas izmantojot Ansofa tirgus attīstības matricu    16
3.1.  Teorija par Ansofa matricu    16
3.2.  Uzņēmuma attīstības stratēģijas    18
  Secinājumi un priekšlikumi    19
  Izmantotās literatūras saraksts    20
Extract

Mūsdienās par cilvēka neapšaubāmu dzīves sastāvdaļu ir kļuvušas automašīnas un pārvietošanās ar tām. Kā jau katra lieta, arī auto nolietojas, kļūst vecāka un tai nepieciešama speciāla apkope, tāpēc jau no auto pirmsākumiem ir veidojušies uzņēmumi, kas nodarbojas ar to labošanu. Mūsdienās šie uzņēmumi ir kļuvuši modernāki un piedāvā papildus vel daudzas lietas, kas nodrošina klientiem lielāku sortimentu rezerves daļu izvēlē, auto ārējā izskata uzlabošanā un tā nosargāšanā. Papildus uzņēmums var kļūt par kādas auto firmas izplatītājiem un piedāvāt konkrētas markas automašīnu pārdošanā. Šādi uzņēmumi ir ļoti daudz Latvijā, gan Rīgā, gan arī ārpus galvaspilsētas. Daži uzņēmumi tiek plaši reklamēti un slavināt, bet tie, kuri ir vislabākie, zina tikai klienti pēc darba padarīšanas.
Kursa darba tēma ir uzņēmuma SIA „Vairis Š” SVID analīze un attīstības stratēģijas izstrādāšana. Tēmas aktualitāte ir nenoliedzama, jo katram autovadītājam dzīvē būs jāsaskaras ar autoservisiem un to piedāvājumiem. Tā kā, autovadītāji ar katru dienu kļūst arvien vairāk uz ielām, tad palielinās arī auto skaits, bet diemžēl avārijas un nelaimes gadījumi uz ceļiem nesamazinās. Tāpēc ir izveidoti šādi uzņēmumi, kas nodarbojas ar auto remontdarbiem, apkopi, rezerves daļu pārdošanu utt.
Darba mērķis ir izpētīt vienu no uzņēmumiem, kas darbojas šajā nozarē. Noskaidrot, cik aktuāli tas ir mūsdienās un cik pieprasīts ir šis pakalpojums. Veiksim uzņēmuma analīzi pēc SVID, secināsim, kādi ir lielākie draudi uzņēmumam šobrīd un kādi gaidāmi nākotnē. Tiks arī noskaidrotas iespējas, uz kurām uzņēmumam jāliek akcents un jāinvestē līdzekļi, lai nodrošinātu efektīvāku uzņēmuma darbību.
Kā uzdevumi tika izvirzīti:
SVID paplašinātā analīze uzņēmumam;
Uzņēmuma attīstības stratēģijas izstreāde izmantojot Ansofa tirgus attīstības matricu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register