Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:664794
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma „Spilva” un tā darbības apraksts    4
2.  SVID analīzes metode    7
2.1.  SVID analīze    7
2.2.  Tirgzinību plānošana un stratēģiskās biznesa vienības(SBV)    9
2.3.  Bostonas konsultantu grupas matrica    9
2.4.  Veiksmīgas SVID analīzes plānošanas priekšnoteikumi    12
3.  SVID paplašinātā analīze uzņēmuma Spilva    13
3.1.  Uzņēmuma Spilva iespējas un draudi    13
i.  Iespēju matrica    17
ii.  Draudu matrica    18
iii.  Secinājumi par biznesa veidu    18
3.2.  Uzņēmuma Spilva SVID analīze    19
3.3.  Uzņēmuma Spilva konkurētspējas veicināšanas ieteikumi un tos traucējošo draudu paskaidrojums    20
4.  Spilvas attīstības stratēģija    22
4.1.  Ansofa modelis jeb produkta/tirgus iespēju matrica    22
4.2.  Spilvas attīstības stratēģija izmantojot Ansofa modeli    23
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Bibliogrāfiskais saraksts    25
Extract

Laikā, kad ekonomiskā situācija valstī ir strauji pasliktinājusies, ietekmējot iedzīvotāju pirktspēju, uzņēmumiem aizvien vairāk ir jārod veidi, kā piesaistīt pircēju izvēli par labu viņu produktam. Šī savstarpējā cīņa starp mazajiem uzņēmumiem nereti beidzās ar kāda no konkurentu maksātnespēju, savukārt lielajiem uzņēmumiem izdzīvot ir nedaudz vieglāk, jo kopējais saražotais daudzums ir ievērojami lielāks un rūpīgi plānojot sava uzņēmuma finanses, iespējams veiksmīgi pārdzīvot šī brīža lejupslīdi. Viens no šiem lielajiem uzņēmumiem ir Spilva, kas jau daudzus gadus ir viens no tirgus līderiem pārtikas rūpniecībā, kas turpina attīstīties un piedāvāt patērētājiem jaunu produkciju.
Studiju darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma „Spilva” vidi, izanalizēt faktorus, kas ietekmē tā darbības efektivitāti, attīstību, tā rezultātā izdarīt secinājumus un atklāt potenciālās tirgus iespējas, kā arī izstrādāt argumentētus priekšlikumus, kas saistīti ar iespējām izvēlēties produkcijas virzīšanai tirgū.
Darbā izvirzītie uzdevumi:
Izpētīt un izanalizēt „Spilvas” ārējās vides faktorus, pamatojoties uz literatūras avotiem un statistikas datiem, lai noteiktu potenciālās iespējas un draudus;
Veikt SVID analīzi – nosakot uzņēmuma un izvēlētās produkcijas stiprās un vājās puses, kā arī potenciālās tirgus iespējas un draudus;
Izstrādāt un argumentēt secinājumus par uzņēmuma vidi, izstrādāt priekšlikumus par produkta ieviešanas iespējām.
Darbā izmantotās pētījuma metodes:
Statistiskās metodes;
Salīdzināmās metodes.
Darbā tiek analizēti tikai ar uzņēmuma „Spilva” mārketinga darbību saistītie rādītāji. Darbā nav vērtēta uzņēmuma ekonomiskā situācija kopumā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register