Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
Uzņēmuma "Taco Bell" menedžmenta un SVID analīze
File size:
257 KB
ID number:

203563

 
Author:
Evaluation:
Published: 09.11.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  MENEDŽMENTS    3
  ORGANIZĀCIJAS STRUKTŪRA    4
1.  STIPRĀS PUSES    7
2.  VĀJĀS PUSES    9
1.2.  Kā vājas puses padarīt par stiprām?    10
3.  IESPĒJAS    12
4.  DRAUDI    13
1.4.  Kā var draudus padarīt par iespējām?    14
  SECINĀJUMI    16
  PRIEKŠLIKUMI    17
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    18
Extract

5. Ekonomika
Ekonomikas nozare ir tā nozare, kas var būtiski ietekmēt visas cenas pasaulē. Ekonomika ietekmēs arī cenas ēdināšanas uzņēmumos, tāpēc tas ir ļoti nozīmīgs faktors.
Problēma: cenu izmaiņas
Versija: Ekonomika strauji attīstās, bet katru dienu pasaulē notiek kaut kādas dabas katastrofas, banku slēgšanas un citi notikumi, kas var ietekmēt ekonomiku pasaulē, tāpēc ja ekonomikā ir lejupslīde, tad cenas var strauji izaugt. Arī “Taco Bell” cenas var izmainīties, bet šī uzņēmuma pluss ir tas, ka daudz restorāni atrodas ne tik attīstītajās valstīs, tāpēc ja ekonomika būs lejupslīde, “Taco Bell” cenas stipri nepalielināsies.
Risinājums: No ekonomikas nekā nevar izglābties, jo tā ir nozare, kas mainās katru dienu. “Taco Bell” lejupslīdes gadījumos var taisīt dažādas atlaides, lai nezaudētu daudz klientus cenu paaugstināšanas dēļ. 
SECINĀJUMI
1. “Taco Bell” ir ļoti vecs un populārs ēdināšanas uzņēmums, kurš šobrīd ir viens no pasaules lielākajiem ēdināšanas uzņemumiem pēc ieņēmumiem.
2. “Taco Bell” ir daudz stipras puses, kas ir viņu priekšrocība, bet ir arī vājas puses, kas traucē kompānijai attīstīties.
3. Kompānijai ir iespējas, lai kļūtu par vēl populārāku kompāniju pasaulē, bet viņai traucē draudi, kas tuvakajā nākotnē var traucēt viņai noturēt reputācijas līmeni.
4. “Taco Bell” uzņēmumam nevajag apstāties, bet jācentas vienmēr priecēt cilvēkus ar jauniem produktiem. 

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register