Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:295279
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.01.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Pētāmā uzņēmuma „GRANDEG” raksturojums un tā ekonomiskās situācijas apraksts    2
2.  Prognozēšanas procesa apraksts no teorijas viedokļa    3
3.  Pieprasījuma prognozēšanas metodes    7
3.1.  Ekspertmetodes    7
3.2.  Pieprasījuma prognozēšanas statistiskās metodes    7
3.2.1.  Prognozēšana ar vidējo absolūto pieaugumu    8
3.2.2.  Galvenās attīstības tendences prognozēšanā    8
3.2.3.  Sezonālo svārstību prognozēšana    9
3.2.4.  Regresijas modeļu izmantošana prognozēšanā    10
4.  ”GRANDEG” pieprasījuma prognozēšana    11
4.1.  Prognozēšana ar vidējo absolūto pieaugumu    11
4.2.  Mazāko kvadrātu metode(MKM)    13
4.3.  Sezonālo svārstību modelēšana un prognozēšana    14
  Secinājumi    18
  Izmantotās literatūras saraksts    19
Extract

Uzņēmēji ir ieinteresēti sava uzņēmuma pastāvēšanā un veiksmīgā attīstībā. Pastāv produkti un tirgi, kuru attīstību diezgan vienkārši prognozēt. Tomēr pieprasījumu pēc daudziem produktiem raksturo nestabilitāte. Tieši tāpēc pieprasījuma prognoze ir viens no galvenajiem uzņēmuma sekmīgas darbības faktoriem.
Prognozēšanas mērķis ir sagatavot informāciju par tālāku preču vai pakalpojumu pieprasījumu, lai iegūtu nepieciešamu informāciju lēmumu pieņemšanai par uzņēmuma tālāko attīstību.
Savā darbā izpētīšu uzņēmumu” GRANDEG” un noteikšu pieprasījumu 2007.gadam. Izvirzītā mērķa sasniegšanai tiek izvirzīti sekojošie uzdevumi:
Izpētīt uzņēmuma īpatnības, raksturu un ekonomisko situāciju,
Ar dažādām metodēm noteikt nākotnes pieprasījumu un salīdzināt to,
Noteikt sezonālo svārstību ietekmi uz pieprasījumu un prognozēt pieprasījumu ņemot vēra sezonālās svārstības,
Teorētiskā informācija par pieprasījuma prognozēšanu ir ņemta no ekonomiskās mācību literatūras, pārējie dati ir ņemti no SIA “GRANDEG” publicētajiem gada pārskatiem un uzņēmuma grāmatvedības, tāpēc atsauces darba tekstā par tiem netiks minētas. Prognožu izstrādāšanai galvenokārt tiks izmantotas kvantitatīvās metodes. . …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1166343
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register