Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:904107
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.04.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Uzņēmuma īss raksturojums    3
2.  Nozares attīstības tendences    4
3.  Uzņēmuma ārējās vides analīze    7
3.1  Tieši ietekmējošā ārējā vide    7
3.1.1  Patērāji (klienti)    7
3.1.2  Piegādātāji    9
3.1.3  Likumdošana    11
3.1.4  Galvenie konkurenti    12
3.1.5  Sabiedriskās organizācijas    14
3.2  Nietieši ietekmējošā ārējā vide    15
3.2.1  Valsts ekonomiskais stāvoklis    16
3.2.2  Valsts politika    18
3.2.3  Zinātnes un tehnikas vide    19
3.2.4  Sociālā vide    20
3.2.5  Kultūras vide    22
3.2.6  Starptautiskā vide    22
3.2.7  Ekoloģiskā jeb fiziskā vide    23
3.3  Vides nenoteiktības novērtējums    23
4.  Uzņēmuma iekšējā vide    24
4.1  Uzņēmuma misija    25
4.2  Uzņēmuma mērķi    26
4.3  Uzņēmuma darbības stratēģija    28
4.4  Tehnoloģijas    28
4.5  Uzņēmuma organizātoriskā struktūra    30
4.6  Darbinieki    31
4.7  Uzņēmuma kultūra    32
5.  Plānošanas sistēmas analīze    34
6.  Komunikāciju sistēmas analīze    44
7.  Motivācijas sistēmas analīze    5
8.  Uzņēmuma kontroles sistēmas analīze    50
  Secinājumi un priekšlikumi    51
  Bibliogrāfiskais saraksts    53
Extract

Studējot priekšmetu uzņēmējdarbības vadīšana, liela nozīme ir tieši praktiskajiem pētījumiem, jo ir svarīgi jebkuru teorētisko informāciju pielietot arī praktiskajā darbā. Tieši šāds ir šī darba mērķis – izpētīt un reāli novērtēt uzņēmuma vadīšanas sistēmu un dot priekšlikumus tā vadīšanas sistēmas pilnveidošanai.
Lai uzņēmums veiksmīgi darbotos, ir nepieciešami ne tikai materiālie līdzekļi, nauda un kvalificēti darbinieki, bet arī vadītājs, kurš spētu organizēt un koordinēt visu šo uzņēmējdarbībai nepieciešamo resursu vienotu darbību, lai sasniegtu uzņēmējdarbības galveno mērķi – peļņas maksimizāciju ilgstošā laika periodā.
Līdz šim Latvijas uzņēmēji darbojušies tīri intuitīvi, bez jebkādām uzņēmējdarbības vadīšanas teorētiskām zināšanām, neizstrādājot konkrētu uzņēmuma vadīšanas stratēģiju, misiju utt. Šī iemesla dēļ Latvijā bija periods, kad daudzi uzņēmumi radās un pēc neilga laika pazuda. Uz doto brīdi situācija ir uzlabojusies, jo tiek izdotas dažādas grāmatas par uzņēmējdarbības vadīšanas metodēm, tiek rīkoti dažādi kursi un sanāksmes, kurās uzņēmēji var papildināt savas zināšanas un paaugstināt savu kvalifikāciju uzņēmuma vadīšanā.
Kā jau minējām, šī darba mērķis ir izpētīt un novērtēt reāli strādājoša uzņēmuma vadīšanas sistēmu. Mēs esam izvēlējušās uzņēmumu SIA “Glazūra AG” par sava kursa darba izpētes objektu.
Kursa darbs sastāv no pētījumu un praktiskās daļas, kura sevī ietver uzņēmuma ārējās un iekšējās vides analīzi, plānošanas, komunikācijas un motivācijas sistēmas analīzi, kā arī uzņēmuma kontroles sistēmas analīzi. Kursa darba beigās mēs izdarām secinājumus par uzņēmuma vadīšanas galvenajām iezīmēm un dodam priekšlikumus šīs vadīšanas sistēmas pilnveidošanai.
Šis darbs ir aktuāls arī tāpēc, ka zināšanas, kuras mēs ieguvām izpētes procesā, var mums noderēt turpmākajā dzīvē, kad mums nāksies saskarties ar uzņēmuma vadīšanu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register