Šajā ieskaites darbā ir aprakstīts uzņēmums “Migla” no dažādiem aspektiem, kā, piemēram, vispārējais apraksts, tehnoloğiskā daļa, organizatoriskā daļa, kā arī citas tām pakārtotas lietas.
Atainoju firmas pakalpojumu un preču sfēru, orientāciju uz klientu-pircēju. Turpmāk tiks norādīti veidi kā uzlabot, padarīt preci baudāmu.
Darba mērķis ir parādīt kā uzņēmums ir attīstījies, cik veiksmīgi turpina savu darbību. Kāds ir tehniskais iekārtojums, ar to saistītas izmaksas. Tiks runāts arī par pamatlīdzekļiem un darbībām, ko veicis laika gaitā uzņēmums, atrašanas vietām, interjeru.
Organizatoriskajā daļā iepazistināšu ar darbinieku lomu uzņēmumā, atlases specifiku, veiksmīga darbinieka profilu, darba aizsardzību, drošību un samaksu.
Rakstot šo darbu sastapos ar informācijas nepietiekamību, kas radīja nelielus šķērsļus turpmākai darba izpildei. Tomēr man izdevas iegūt nepieciešamo informāciju.
Šajā darbā apskatisim uzņēmumu “Migla”, kas sniedz pakalpojumus drēbju mazumtirdzniecībā. Firma orientēta uz sieviešu auditoriju. Tā nodarbojas ar sieviešu apğērbu, apavu un somu tirdzniecību.
Firma nenodarbojas ar preces ražošanu, bet izplata to. Turklāt ir kā starpnieks starp rūpnīcu-ražotāju un patērētāju.
Tāda gadījumā, izmantojot šis firmas pakalpojumus, sievietes izvēlas gan virsdrēbes, gan apğērbu, gan apavus, gan apaviem pieskaņotas somiņas. Var izvēlēties dažādus kostīmus – klasiskus, lietišķus un ikdienas; blūzes; svārkus; bikses; kā arī apğērbam pieskaņotus apavus – kurpes, zābakus, puszābakus atbilstoši sezonai. Turklāt plaša izvēle ir modernas, ekstravagantas, vienkāršas un klasiskas rakas somiņas vai plecu somiņas. Īpašs piedāvājums ir piemeklēt somiņu atbilstošu, pieskaņotu apaviem.
Tā kā firma ir maza, salīdzinoši ar visiem lielājiem magnātiem, nepieder atsevišķi veikali, ir tikai dažas tirdzniecības vietas (lāviņas), kas atrodas Centrāltirgus tirdzniecības centros. Tāpēc firmai ir ļoti daudz konkurentu, kā rezultātā ir nepieciešams uzmanīgi sekot līdzī jauninājumiem tirgū, periodiski uzlabot sortimentu – preču klāstu, ieinteresēt klientus piedāvājot dažādas akcijas.
Pavisam nesen šī firmā parādījas īpašs piedāvājums – preces pirkšana kredītā. Tas nozīmē, ka preci kuru mēs vēlamies ir iespējams iegādāties bezmaksas šodien, bet maksāt rīt. Ir iespējami varianti – par preci tiek maksāta simboliska summa (50 lati par kažoku uzreiz, bet atlikušo daļu maksājot vēlāk).…