Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:181669
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.04.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
.Ievads    3
  Darba mērķi un apraksts    3
  Sabiedrisko attiecību definīcija un funkcijas    4
2.  Iekšējās komunikācijas teorētiskie aspekti    4
  Definīcijas    4
  Teorijas materiālu konspekti    10
3.  Uzņēmuma analīze.    10
  Uzņēmuma apraksts    10
  Komunikācijas norises izpēte, izpētes formas noteikšana un apraksts   
  Rezultātu analīze   
  Ieteikumi vadībai.    23
  Nobeigums    23
  Literatūras saraksts    24
Extract

Pētījuma objekts – iekšējās komunikācijas procesi uzņēmumā.
Pētījuma priekšmets – sia „X” iekšējie komunikācijas procesi un to pielīdzinājums teorijai.
Pētījuma mērķis – izpētīt uzņēmumam iekšējo komunikāciju procesu un dot savus ieteikumus komunikācijas procesu uzlabošanai.

Sabiedriskās attiecības tiek definētas kā – Vadības funkcija, kas novērtē sabiedrības attieksmi, identificē uzņēmuma vai indivīdu politiku un veic plānotas darbības lai veicinātu sabiedrības pieņemšanu un izpratni par uzņēmumu vai indivīdu.

SA funkcijas saskaņā ar Fraser P. Seitel ir:
Mēdiju attiecības
Plānošana
Padom došana vadošajam menedžmentam lēmumu pieņemšanā darbā ar sabiedrību
Izpēte
Publicitātes veicināšana.
Marketinga komunikācijas
Vietējās sabiedrības attiecībās/komunikācijas
Uzņēmuma iekšējās komunikācijas
Lobisms
Investoru attiecības
Speciālās sabiedriskās attiecības. Ietver krīzes komunikācijas utt.
Publiskās attiecības un situāciju menedžments
Interneta attīstība, izpēte utt.

Šajā darbā vēlējos apskatīt tieši šo iekšējo komunikāciju jomu, kā vienu no būtiskas sabiedrisko attiecību jomas virzienu. Diemžēl Latvijā vēl aizvien sabiedriskām attiecībām lielākajā sabiedrības daļā tiek piedēvētas vien mēdiju attiecību funkcija. Ar šo darbu vēlos uz reāla uzņēmuma pamata paanalizēt tajā notiekošos iekšējo komunikāciju procesus, kā arī pēc nepieciešamības veikt kādus ierosinājumus, tādejādi parādot sabiedrisko attiecību iespējamo ieguldījumu reālā uzņēmuma ikdienas dzīvē.

Uz šī uzņēmuma piemēra vēlos veikt pētījumu par to kā jauns, strauji augošs uzņēmums ievieš dzīvē mūsu Latvijas biznesa videi visai radikālu menedžmenta struktūru. Kā to pieņem darbinieki. Vai šāda uzņēmuma struktūra tiek veiksmīgi ieviesta un attaisno vadības izvirzītos mērķus?
Un cik liela nozīme šajā gadījumā ir komunikatīvajiem procesiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register