Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:116088
 
Evaluation:
Published: 10.09.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 36 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  PIRMSSKOLĒNA PERSONĪBAS ATTĪSTĪBAS ĪSS RAKSTUROJUMS    5
1.1.  Personība    5
1.2.  Pirmsskolas vecuma bērnu personības attīstības īpatnības    9
1.3.  Bērna psihofizioloģiskā attīstība 5– 6 gadu vecumā    13
2.  PAŠKONTROLES, SOCIĀLO PRASMJU UN IEMAŅU ATTĪSTĪBA PIRMSSKOLAS PEDAGOĢISKAJĀ PROCESĀ    18
2.1.  Pirmsskolas pedagoģiskais process    18
2.2.  Sociālo prasmju un iemaņu būtību un veidiem    24
2.3.  Paškontroles iemaņu saikne ar 5 – 6 gadīgu bērnu sociālo prasmju īpatnībām    27
3.  5 – 6 GADĪGU BĒRNU PAŠKONTROLES IEMAŅU VEIDOŠANĀS    32
3.1.  Pētījuma bāzes raksturojums    32
3.2.  Pētījuma izpētes metožu raksturojums    35
3.3.  Pētījuma programma    36
3.4.  Uzdevumu apraksts paškontroles iemaņu attīstīšanai    38
3.5.  Rekomendācijas pedagogiem un vecākiem 5 – 6 gadīga bērna paškontroles iemaņu veicināšanai    44
  NOBEIGUMS    45
  IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS    46
Extract

, kā arī pedagoģiskā izmēģinājuma darbības analīzes rezultātā var secināt, ka:
1. Personības attīstība galvenokārt notiek pašaudzināšanas ceļā. Pašaudzināšana ir apzināta sevis pilnveide un paškontrole. Paškontrole vislabāk attīstās 6 – 10 gadu vecumā, bet pamatus šo iemaņu veidošanā var veidot jau 5 – 6 gadu vecumā. Paškontroles attīstība cieši saistāma ar fizisko attīstību, kad bērns vēl mācās kontrolēt gan savas kustības, gan darbību.
2. Pirmsskolas pedagoģiskais process ir orientēts uz bērna personības attīstību un audzināšanu, kurā tiek ievērota bērna individualitāte. Pirmsskolas pedagoģiskajā procesā tiek apgūtas arī sociālās prasmes un iemaņas. Bērns apgūstot šīs prasmes un iemaņas var attīstīt.
3. Bērna paškontroles attīstības veidošanā liela nozīme ir pedagoga sadarbībai ar bērnu un viņa vecākiem.
4. Paškontroles iemaņu veicināšanas programma un uzdevumi izstrādāti veiksmīgi, jo bērnu paškontroles iemaņu līmenis ir kļuvis augstāks par vidējo vērtību.
Darba pētījuma ietvaros atbilstoši izvirzītajiem uzdevumiem tika apskatīta personības attīstība un sociālo prasmju un iemaņu attīstība pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. Darba pētījumā izvirzītie uzdevumi ir izpildīti un mērķis ir sasniegts.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register