Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:891731
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.02.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 1 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Īsumā par uzziņu dienesta 1188 attīstību    4
2.  Kādu informāciju var iegūt 1188 interneta mājas lapā un, kura informācija ir noderīga uzņēmējdarbībā    5
3.  Cik viegli un kā var piekļūt pie 1188 informācijas    8
  Secinājumi    9
  Bibliogrāfiskais saraksts    10
Extract

18. septembrī, Latvijā populārākajam uzziņu dienestam 1188 aprit desmit gadu, kuru laikā tas ir izaudzis no 20 operatoru sniegtām 200 uzziņām dienā līdz 250 operatoriem, kas ik dienu apkalpo 52 000 zvanu. Desmit gadu laikā Uzziņu dienests 1188 ir kļuvis par lielāko un nozīmīgāko informatīvo pakalpojumu sniedzēju Baltijas valstīs.

Klienti, uzticas dienestam un tas kļuvis par ikviena neatņemamu dzīves sastāvdaļu. Desmit pastāvēšanas gados ir stipri paplašinājies sniegto pakalpojumu saturs un kanāli. 1188 informāciju klients var saņemt pa dažādiem kanāliem – telefons, internets, WAP, sms un katalogi. Uzziņu dienesta 1188 atklāšanas brīdī tika sniegti tikai privātpersonu un uzņēmumu tālruņu numuri un adreses, bet šobrīd mēs tur varam jautāt visu kas ienāk prātā un operators vienmēr atradīs atbildi. Uzziņu dienesta datu bāzēs ir gan visiem pierastie tālruņu numuri, faksi, e-pasti, adreses utt, gan arī uzņēmumu darba laiki, piedāvājumi, pat cenas, uzziņas par sabiedrisko transportu, finansēm, izklaidi, tūrismu, sportu, kartes, netradicionāla informācija – piem. ginesa rekordi, augstākais kalns, garāka upe, pantiņi, receptes utt. Sadarbībā ar dažādiem sadarbības partneriem tiek veidotas arī speciālas sadaļas – Lursoft informācija, atlaides, tūrisms u.c. Nav iespējams uzskaitīt visu ko var uzzināt uzziņu dienestā, jo pat, ja kādreiz kāda info uzreiz nav atrodama, tad to tūlīt izdara datu korektori un datu bāze tiek papildināta. Var droši apgalvot, ka klienti ir lielākie palīgi datu bāzes veidošanai. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register