Ievads
Es izvēlējos pētījumam mazumtirdzniecību, jo par šo nozari es paredzēju veidot savu Biznesa plānu pavasarī. Rezultātā būs jau veiksmīgi izpētīta šis nozares vide, attīstības līmenis, konkurence, un galvenie šī darba secinājumi būs iestrādājami Biznesa plāna daļā, kurš runā par uzņēmējdarbības vidi un nosacījumiem mazumtirdzniecības darbībai.
Mana nozares apraksta mērķis ir sniegt skaidru priekšstatu par nozari, tā stāvokļa un attīstības perspektīvu analīze. Es gribu saņemt sākotnējo informāciju, lai varētu prognozēt sava uzņēmuma attīstību. Ir lietderīgi veikt nozares stāvokļa analīzi un aprakstīt iespējamās tās attīstības tendences.
Arī es centīšos cik iespējami produktīvi aprakstīt attiecīgas nozares līderus gan mani interesējošā reģionā, gan arī Latvijā.
Es paredzēju plaši izmantot darbā citu autoru, ekspertu komentārus, statistiku, interneta resursus un bibliotēkā pieejamo literatūru par attiecīgo nozari.
Darbā izmantoti šādi saīsinājumi:
1. utt. – un tā tālāk
2. u.tml. – un tām līdzīgais
3. u.c. – un citi
4. izpilddir. - izpilddirektors
. nodaļa Vispārīgs apraksts
1.1. Klasifikācija:
“Vispārējā ekonomiskās darbības klasifikācija NACE 1.1 red.
Pielikums Centrālās statistikas pārvaldes 2002. gada 28. decembra lēmumam Nr. 51 Par Vispārējas ekonomiskās darbības klasifikācija NACE 1.1 red. apstiprināšanu.
Nozare, kuru es izvēlējos pētījumam, klasifikatorā atrodas zem
sekcijas G,
apakšsekcijas “Vairumtirdzniecība un mazumtirdzniecība”,
52. nodaļa “Mazumtirdzniecība”,
52.2 grupā “Pārtikas, dzērienu un tabakas mazumtirdzniecība specializētajos veikalos”
…