Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:400650
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.10.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ļaunās pasaules sindroms    3
2.  Vardarbība televīzijas ziņās    5
3.  Vardarbības formula: Kā analizēt vardarbību televīzijā, filmās un video    6
4.  Prast lasīt medijus    8
5.  Izmantotās literatūras saraksts    10
Extract

Ļaunās pasaules sindroms

Televīzijas globālās mārketinga stratēģijas rada postošu un atsvešinošu skatu uz pasauli. Tā savu darbu par televīzijas vardarbību un postošo ietekmi sāk komunikāciju profesors, Annenbergas kominkācijas skolas Filadelfijā goda dekāns Džordžs Gerbners, kas bija pirmais, kurš definēja jēdzienu “Ļaunās pasaules sindroms”. No Gerbnera darbiem ir iedvesmojušies neskaitāmi autori, kas ir pētījuši televīzijas vardarbību, bet īpaši atbalstot un propagandējot pieminēto jēdzienu.
Cilvēka vēsturē ir vērojams, ka bērni par pasauli, tās uzbūvi kādreiz dzirdēja un mācījās no saviem vecākiem, skolasbiedriem un skolotājiem, kaimiņiem un baznīcas, un nevis no dažiem globāliem konglomerātiem, kuru mērķis ir pārdot. Ir neiespējami objektīvi novērtēt milzīgo efektu, ar kādu tas ietekmē bērna domāšanu un uzvedību augšanas procesā.
Cilvēki par televīziju nereti domā kā par programmām, bet televīzija ir kas lielāks par to; televīzija ir mitoloģija – organiski vienota, atkārtojot katru dienu vienu un to pašu, kas gala rezultātā noved pie tā, ka tēmas, kas tiek translētas cauri visai televīzijas programmai un ziņu raidījumiem kultivē jaunu realitātes koncepciju.
Vardarbība televīzijā ir tikai viena no sfērām, kura posta realitātes konceptu. Daudzos gadījumos televīzijā tiek raidītā arī, tā saucamā, laimīgā vardarbība. Piedāvātie lozungi: tas ir ātrs, tas ir jautrs, tas ir foršs, tas ir efektīvs, tas mazina sāpes, vienmēr tiek papildināti ar laimīgām beigām, tāpēc lai auditorija būtu labā un uzņēmīgā noskaņojumā, kad tiek raidīta nākamā reklāma.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register