Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:918951
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.06.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Dž. Gerbnera „Ļaunās pasaules sindroms”    3
2.  Vardarbība televīzijas ziņās    5
3.  Vardarbības formula    .6
4.  Pētījums    8
5.  Izmantotās literatūras saraksts    12
Extract

Dž. Gerbnera „Ļaunās pasaules sindroms”
Mūsdienās katrs cilvēks zina, kas ir televīzija. Mēs un mūsu bērni jau no pašas bērnības pavada daudz laika skatoties TV. Televīzija ir daļa no mūsu dzīves, tāpēc mēs nedomājam par to, ka tā izmaina mūsu skatu uz dzīvi. Tagad par to runā daudzi autori, kuri pēta televīzijas vardarbību, bet viņi visi ir iedvesmojusies no komunikāciju profesora, Annenbergas kominkācijas skolas Filadelfijā goda dekāna Džordža Gerbnera, kas bija pirmais, kurš definēja jēdzienu “Ļaunās pasaules sindroms”. Savu darbu viņš sāk ar frāzi „Televīzijas globālās mārketinga stratēģijas rada postošu un atsvešinošu skatu uz pasauli”, no kuras jau no sākuma ir saprotams par ko būs darbs
Agrāk katrs bērns mācījās un izzināja pasauli no saviem vecākiem, skolotājiem, kaimiņiem – no apkārtējiem cilvēkiem. Bet kas notiek tagad? Bērns izzina pasauli no televīzijas, kuras galvenais mērķis ir pārdot. Ir neiespējami objektīvi novērtēt milzīgo efektu, ar kādu tas ietekmē bērna domāšanu un uzvedību augšanas procesā.
Vairākums cilvēku uzskata, ka televīzija ir tikai programmas un filmas, kuras tiek rādītās. Bet televīzija ir kas lielāks un varenāks par to; televīzija ir kā mitoloģija – organiski vienota, katru dienu atkārtojot vienu un to pašu, kas gala rezultātā noved pie tā, ka tēmas, kas tiek translētas cauri visai televīzijas programmai un ziņu raidījumiem kultivē jaunu realitātes koncepciju.
Televīzijā sastāv no dažādām sfērām, kuras posta realitātes konceptu. Viena no tām ir vardarbība. Daudzos gadījumos televīzijā tiek raidītā arī, tā saucamā, laimīgā vardarbība. Piedāvātie lozungi: tas ir ātrs, tas ir jautrs, tas ir foršs, tas ir efektīvs, tas mazina sāpes, vienmēr tiek papildināti ar laimīgām beigām, tāpēc lai auditorija būtu labā un uzņēmīgā noskaņojumā, kad tiek raidīta nākamā reklāma.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register