Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:226610
 
Evaluation:
Published: 16.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  mārketinga komunikāciju komplekss    4
1.1.  Reklāma    4
1.2.  Sabiedriskās attiecības    6
1.3.  Personālā pārdošana    8
1.4.  Pārdošanas stimulēšana, veicināšana    9
2.  “Latvijas Pasts”, tā ekonomiskās darbības analīze    11
2.1.  Valsts akciju sabiedrības „Latvijas Pasts” darbības raksturojums    11
2.2.  Valsts akciju sabiedrības „Latvijas Pasts” ekonomisko rādītāju analīze    15
3.  VAS “Latvijas Pasts” klientu piesaistīšanas taktika un tās uzlabošanas iespējas    19
  secinājumi    27
  Izmantotā literatūra    29
Extract

Mēs dzīvojam patērētāju ekonomikā, kur patērētājs ir karalis. Uzņēmumiem jāpazinās, ka tagad tiem ir jauns priekšnieks – patērētājs. Lai ikviens uzņēmums būtu veiksmīgs, tam ir nepieciešams ne tikai saglabāt stabilus pārdošanas apjomus, bet arī iegūt jaunus klientus. Īpaši grūti tas ir mūsdienās, kad valda asa konkurence un uzņēmumiem ar visiem likumīgajiem veidiem ir jāpiesaista klienti, lai tie varētu ne tikai pastāvēt, bet arī attīstīties.
„Latvijas Pasts” ir uzņēmums, kurš nodarbojas ar pasta pakalpojumu sniegšanu Latvijas Republikas iedzīvotājiem. Lai arī „Latvijas Pastam” ir monopoltiesības uz pasta pakalpojumiem, tomēr 2009. gadā šī situācija mainīsies un tad uzņēmumam būs jādarbojas konkurences apstākļos. Tāpēc ļoti svarīgi ir pašlaik radīt uzticību saviem klientiem.
Nevar nepamanīt „Latvijas Pasta” atdzimušo tēlu – atjaunotās pasta nodaļas, jaunos pakalpojumus, kā arī citus jauninājumus. Taču sabiedrība nebeidz diskutēt par to, ka „Latvijas Pasts” ir tuvu bankrotam. Vēlējos uzzināt, kā uzņēmums veido attiecības ar klientiem, jo tieši no viņu atsaucības ir atkarīgs „Latvijas Pasta” liktenis – vai uzņēmums turpinās attīstīties vai arī kļūs maksātnespējīgs.
VAS „Latvijas Pasts” klientu piesaistīšana ir mana kursa darba tēma.
Kursa darba mērķis ir novērtēt VAS “Latvijas Pasts” klientu piesaistīšanas taktiku un tās uzlabošanas iespējas.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, ir jāveic šādi uzdevumi:
1. Izvērtēt klientu piesaistīšanas teorētiskos paņēmienus;
2. Analizēt “Latvijas Pasta” ekonomisko darbību;
3. Novērtēt VAS “Latvijas Pasts” klientu piesaistīšanas taktiku un tās uzlabošanas iespējas.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1115290
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register