Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:260351
 
Evaluation:
Published: 03.08.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 27 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāma kā līdzeklis patērētāju attieksmes veidošanai un izvēles veicināšanai    5
1.1.  Reklāmas būtība, mērķi, veidi un uzdevumi    5
1.2.  Patērētāja attieksmi pret reklāmu veidojošie faktori    9
1.3.  Patērētāju attieksme pret bērniem adresēto reklāmu    14
1.4.  Interneta vide kā reklāmas izplatīšanas līdzeklis    16
2.  Vecāku attieksmes pret „Barbie & Ken” rotaļlietu reklāmām internetā analīze un rezultātu interpretācija    19
2.1.  Pētījuma metožu apraksts un respondentu raksturojums    19
2.2.  Aptaujas rezultātu analīze un interpretācija    20
2.3.  Pētījuma interpretācija    26
  Secinājumi    30
  Priekšlikumi    32
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    33
  Pielikumi    35
Extract

Secinājumi
Darba izstrādes gaitā autore izdarīja sekojošus secinājumus:
1. Viens no galvenajiem reklāmas vēstījuma uzdevumiem ir veicināt pārdošanu, jo reklāmas mērķis ir nevis izklaidēt, bet pārdot. No tā, cik prasmīgi reklāma uzrunās potenciālo klientu, ir atkarīgs tas, vai viņš piedāvājumu pamanīs, uzklausīs un noticēs vēstījumam.
2. Internets ir vide ar divvirzienu informācijas kustību, tāpēc tas sniedz sekojošas priekšrocības reklāmas izvietošanai – aktualitāte, neierobežots informācijas daudzums, pilns tehnisko risinājumu klāsts, mērķa auditorija un kontaktu kontroles iespēja.
3. Bērni uztver reklāmu kā aizraujošu un viegli saprotamu informāciju, kas tajā pašā laikā ir dinamiska, krāsaina, un šķiet pazīstama, tomēr reklāma, tāpat kā televīzija lielos daudzumos, ļoti kaitē bērna veselībai – redzes, ēšanas ieradumiem, vielmaiņai, kā arī mentālai (psihiskai) attīstībai.
4. Lielākajai daļai aptaujāto vecāku interneta vietnēs skatāmā reklāma, kā tāda, sajūsmu neizraisa, jo tā acīm redzot traucē meklējot svarīgu operatīvo informāciju – pavisam 52% aptaujas dalībnieku attieksme pret reklāmu internetā ir negatīva (20%) vai arī drīzāk negatīva, nekā pozitīva (32%).
5. Bērniem adresētajās Interneta reklāmās paustajam vēstījumam par reklamēto rotaļlietu kvalitāti un galvenais – nekaitīgumu lielākā vai mazākā mērā uzticas lielākā daļa vecāku (58%), no tiem 16% pilnībā uzticas vēstījuma saturam, bet 42% drīzāk uzticas nekā neuzticas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1355027
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register