Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Veiksmīgas biznesa sarunas starpkultūru vidē - sekmīga st...-
Veiksmīgas biznesa sarunas starpkultūru vidē - sekmīga starptautiskā mārketinga elements
Ikviens process sabiedrībā noris nepārtrauktā komunikācijā ar apkārtējo vidi – informācijas apmaiņas rezultātā, sabiedrības indivīds pavada komunicējoties ap 75% nomodā esošā laika perioda. Ikviena tirgus indivīda reputācija, stāvoklis sabiedrībā ir tikai un vienīgi atkarīgs no veidola, ko pats sev būs radījis – teicis, rīkojies.
Ikviens sabiedrības subjekts, lai spētu eksistēt un attīstīties mūsdienu vidē, „ir spiests” komunicēties ar citiem indivīdiem – sākot ar fizioloģisko vajadzību apmierināšanu un beidzot ar komunikāciju starpkultūru saskarsmē.
Ilgstoši sociālo zinātņu pārstāvji ar jēdzienu «starpkultūru saskarsme» saprata komunikāciju starp cilvēkiem ar dažādu etnisko piederību.
Uzņēmumam, izejot starptautiskā arēnā ir ļoti strikti jāpiedomā pie tēla, ko vēlas sev izveidot un saglabāt, līdz ar to arī darbinieku, personāla uzvedības saskarsmē ar apkārtējo vidi. Tāpēc veiksmīgas biznesa sarunas neapšaubāmi ir turpmākās sadarbības un panākumu atslēga.
Uzņēmējam ir rūpīgi jāpārdomā un jāizkopj savs vadības stils. Piemēram, runājot par Latviju, Rīgas Ekonomikas augstskolas (REA) profesionālās maģistra programmas profesors Šons Gafnejs norāda, ka: "Latvijā vēl nav sava, pilnībā izveidota vadības stila – ir jaušama gan strikto un skaidro prasību cauraustā vācu vadības stila (formālas, strikti un skaidri definētas attiecības – skaidrs, kādam jābūt darbinieku un vadītāju kompetences līmenim un kas katram jādara), gan uz pārrunām un personībām orientētā skandināvu vadības modeļa ietekme (lielāka loma ir nevis striktiem spēles noteikumiem, bet gan personībām un dialogiem, pārrunām komandā) ”.
Cilvēki, kuri darbojas starptautiskajā vidē bieži saskaras ar dažādām starpkultūru komunikācijas īpatnībām un problēmām, kuras var arī radīt vilšanos dēļ to neskaidrības un neprognozējamības.
…
Ikviens process sabiedrībā noris nepārtrauktā komunikācijā ar apkārtējo vidi – informācijas apmaiņas rezultātā, sabiedrības indivīds pavada komunicējoties ap 75% nomodā esošā laika perioda. Ikviena tirgus indivīda reputācija, stāvoklis sabiedrībā ir tikai un vienīgi atkarīgs no veidola, ko pats sev būs radījis – teicis, rīkojies. Ikviens sabiedrības subjekts, lai spētu eksistēt un attīstīties mūsdienu vidē, „ir spiests” komunicēties ar citiem indivīdiem – sākot ar fizioloģisko vajadzību apmierināšanu un beidzot ar komunikāciju starpkultūru saskarsmē. Ilgstoši sociālo zinātņu pārstāvji ar jēdzienu «starpkultūru saskarsme» saprata komunikāciju starp cilvēkiem ar dažādu etnisko piederību. Uzņēmumam, izejot starptautiskā arēnā ir ļoti strikti jāpiedomā pie tēla, ko vēlas sev izveidot un saglabāt, līdz ar to arī darbinieku, personāla uzvedības saskarsmē ar apkārtējo vidi. Tāpēc veiksmīgas biznesa sarunas neapšaubāmi ir turpmākās sadarbības un panākumu atslēga. Uzņēmējam ir rūpīgi jāpārdomā un jāizkopj savs vadības stils. Piemēram, runājot par Latviju, Rīgas Ekonomikas augstskolas (REA) profesionālās maģistra programmas profesors Šons Gafnejs norāda, ka: "Latvijā vēl nav sava, pilnībā izveidota vadības stila – ir jaušama gan strikto un skaidro prasību cauraustā vācu vadības stila (formālas, strikti un skaidri definētas attiecības – skaidrs, kādam jābūt darbinieku un vadītāju kompetences līmenim un kas katram jādara), gan uz pārrunām un personībām orientētā skandināvu vadības modeļa ietekme (lielāka loma ir nevis striktiem spēles noteikumiem, bet gan personībām un dialogiem, pārrunām komandā) ”. Cilvēki, kuri darbojas starptautiskajā vidē bieži saskaras ar dažādām starpkultūru komunikācijas īpatnībām un problēmām, kuras var arī radīt vilšanos dēļ to neskaidrības un neprognozējamības. Referāta mērķis ir aprakstīt un raksturot veiksmīgu biznesa sarunu galvenos elementus un raksturotājlielumus, īpašu uzsvaru pievēršot neverbālajai komunikācijai un uzņēmējdarbības kultūru atšķirībām starp atsevišķām valstīm. Darbā tika izmantoti galvenokārt interneta resursu informācijas avoti.
- Ētisko principu ievērošana reklāmā un mārketinga pētījumos
- Mārketinga plāns SIA "Microlines"
- Veiksmīgas biznesa sarunas starpkultūru vidē - sekmīga starptautiskā mārketinga elements
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Komunikācija uzņēmējdarbībā, veidojot biznesa kontaktus
Research Papers for secondary school4
-
Veiksmīgas uzņēmējdarbības pamati
Research Papers for secondary school8
-
Biznesa plāns vadošajam IT uzņēmumam Latvijas datortirgū un IT jomā
Research Papers for secondary school22
-
Biznesa plāns atpūtas bāzes attīstībai un dibināšanai
Research Papers for secondary school15
-
Trīs veiksmīgas un trīs neveiksmīgas anketas. Pamatojums un analīze
Research Papers for secondary school4
Evaluated!