Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:679392
 
Evaluation:
Published: 26.01.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Komunikācija, kas ir informācijas apmaiņas process starp partneriem, ir viens no nozīmīgākajiem un senākajiem terminiem mūsu ikdienas dzīvē. Jau senie cilvēki izmantoja savu komunikācijas veidu, ko, protams, mēs šodien nevaram nosaukt par valodu mūsu izpratnē. Šeit var minēt dažadas skaņas, zīmes, arī rituālus, caur kuriem viņi izpaudās no nodeva informāciju tālāk, visiem saprotamā veidā. Var nenotikt darījumi, vai arī notikt lielas globālas pārmaiņas, ja šajā saziņas procesā rodas neskaidrības un pārrāvumi. Turklāt, nepietiekama un neizdevusies informācijas apmaiņa ir viens no biežakajiem stresa, dusmu, neapmierinātības, aizvainojuma, pārpartumu un vilšanās iemesliem. Laba saziņas prasme ir obligāts priekšnosacījums panākumiem ikvienā darbā un, noteikti, par to ir īpaši jādomā, ja strādājam tādā darbā, kurā ikdienu sastopamies ar neskaitāmiem dažāda vecuma, temparamenta un tautības cilvēkiem, atbildām uz tālruņa zvaniem un sniedzam informāciju, piemēram, strādājot viesnīcās par administratoru. Jo tieši uz šiem cilvēkiem, kuri ir mūsu potenciālie klienti un jau pastāvīgie, balstās visa viesnīcas turpmākā nākotne un pastāvēšana.
Neviens, kas strādā kādā organizācijā, uzņēmumā vai ieņem tādu amatu, kurā pastāvīgi jāuztur saikne ar sabiedrību, nevar cerēt saglabāt šo vietu, neapgūstot un līdz pilnībai neattīstot iemaņas sarunāties ar saviem darbiniekiem, tikt galā ar plašsaziņas līdzekļu pārstāvjiem vai uzstāties auditorijas priekšā. Tomēr šī prasme ir jālīdzsvaro ar zināšanām. Jo, ko gan dod prasme komunicēties, ja tai pamatā nav pietiekoši stabila informācijas un zināšanu bāze? Un otrādi.
Un viens no amatiem, kurā abas šis lietas ir jāprot savienot, ir, strādājot viesnīcā. (Tas attiecas gan uz administrāciju, gan arī uz citiem viesnīcas darbiniekiem.) Jau atverot viesnīcas durvis, mūs sagaida cilvēks, kurš ir pilnībā atbildīgs par mūsu ierašanos un uzņemšanu viesnīcā. Un jau pirmie teikumi, kas tiek pārrunāti ar šo cilvēku, vai tas būtu šveicars, vai kāds no administrācijas, ir tie, kas jau veido pirmo priekšstatu par šo viesnīcu. Kā zināms, tad pirmais iespaids par cilvēku rodas 90 sekundēs, kurās mēs novērtējam viņa ārējo izskatu, attieksmi pret mums, viņa uzvedību un to, kā viņš iekļaujas kopējā vidē, kurā atrodas. Tēpēc, manuprāt, ir ļoti svarīgi šāda cilvēka augstā sagatavotība darbā un profesionalitāte strādāt un komunicēt ar cilvēkiem, kas ir ieradušies.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1151319
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register