Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:392539
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.03.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Teorētiskais darbs    4
  Velosipēda vispārēja vēsture    4
  Velosipēdu attīstības vēsture    5-7
  Mūsdienu velosipēdi un to iedalījums    8-10
  Kalnu velosipēds    8
  Šosejas velosipēds    8-9
  BMX    9
  Triāla velosipēds    9
  Treks    10
  Tūristu Velosipēds    10
  Velosipēda devums cilvēcei, faktori, kuri ietekmē velosipēda popularitāti    11-12
  Velosipēdu izmantošana, tā plusi un mīnusi    13-14
  Praktiskais darbs    14-15
  Aptauja    14-15
  Praktiskais darbs: Pārvietošanās ar velosipēdu manā pilsētā    16-17
  Velosipēdu popularizēšanas pasākumi    17
  Secinājumi    18
  Izmantotā literatūra    19
  Anotācija    20
  Pielikums    21-25
Extract

Vai zini, ka pirmo velosipēdu izgudroja Leonardo da Vinči jau 500 gadus atpakaļ?
Pirmais velosipēds pasaules gaismu ieraudzīja 19.gs. sākumā Eiropā. Tagad pasaulē ir aptuveni miljards velosipēdu.
Tas no mūsdienu velosipēda ne ar ko diži neatšķīrās, jo pamata komplektācija palikusi nemainīga visus šos gadus. Arī pirmajam velosipēdiem tā riteņi bija pievienoti rāmim un atradās viens aiz otra.
Pirmais velosipēds bija uz diviem riteņiem balansējams braucamrīks, bet tam nebija pedāļu, un braucējam vajadzējis stumties uz priekšu ar kāju palīdzību.(at-grūžoties ar kājām pret zemi) Lielisks braucamrīks, lai brauktu no kalna lejā. Protams, manevrēšanas iespējas nebija pārdomātas, tādēļ sākumā šis jaunais izgudrojums nebija ļoti praktisks.
Vēlāk nāca jauninājumi velosipēda attīstībā, jo parādījās pedāļi, ar kuriem bija iespēja pārvietoties daudz ātrāk. Lai gan sākumā pedāļi bija pievienoti priekšējam ritenim, vēlāk tomēr izgudroja velosipēdu ķēdi, kura atviegloja pārvietošanos ar velosipēdu.
Mūsdienās velosipēdu izskats būtībā ir mainījies tikai nedaudz, lai gan ir izveidoti ļoti daudz dažādu velosipēdu paveidi ( BMX, Trial, Mountain bike jeb kalnu divriteņi, šosejas velosipēdi) un katram no šiem paveidiem ir noteiktas īpašības, kam tie ir domāti. Jo kopš velosipēdu pirmsākumiem ir attīstījusies velosipēdu izpēte, to detaļas ir palikušas ļoti izturīgas un ar lieliskām īpašībām, piemēram, viegls, bet ļoti izturīgs velosipēda rāmis.

Ir arī izveidojušies vairāki pielietojumi, kā izmantot velosipēdu.
Piemēram:

transporta funkcijas ( Ķīnā, Nīderlandē )
bērnu rotaļlietas
pieaugušo treniņu, militārais, policijas, sporta, kurjeru inventārs

Tā kā mēs dzīvojam 21.gs. tad, protams, arī datori un tehnoloģijas ir ķērušās klāt velosipēdam. Un pateicoties mūsu tehnoloģijām velosipēdi ir pielāgoti dažādiem velobraukšanas veidiem, jo ir izveidoti atbilstošas kvalitātes materiāli, kuri palīdz labāk izbaudīt un izmantot gan to dizainu, gan iegūto aerodinamiku, gan piešķirtās īpašības, lai veiksmīgāk izmantotu velosipēdu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register