Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:308966
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.10.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

Dibināts 1987. gadā, “Versace” ir viens no pasaules vadošajiem starptautiskajiem modes namiem. Itāļu kompānijas “Versace Group” vecākā firma ir “ Gianni Versace S.p.A.”, kuras plāni – tirgot un izplatīt greznas drēbes, aksesuārus, smaržas, kosmētiku un mājas mēbeles zem dažādām “Versace Group” fabrikas markām. Šīs fabrikas markas iekļauj: “Versace”, “Versus”, “Versace Intensive”, “Versace Young” un “ Palazzo Versace”.

Tagadne.
Vispoulārākie “Versace” klienti ir: Princese Diāna (bija), Eltons Džons, Jon Bon Jovi, Tina Ternere un Madonna.
Galvenā “Versace” modes rūpnīca atrodas Milānā. Ir vēl arī citas “Versace” modes nama rūpnīcas, kuras atrodas visā pasaulē. Informācija par šo rūpnīcu atrašanās vietām nav pieejama.
Produktu grupas: drēbes, aksesuāri, smaržas, kosmētika un mēbeles.
“Versace” stila departaments algo daudzus talantīgus projektētājus un stilistus, kuri strādā komandās, speciāli katrai individuālai līnijai. Visas šīs komandas darbojās zem stipras, radošas direktores Donotellas Versace uzraudzības un vadības.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register