Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Vērtēšana mācību procesā. Neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana

     

    Research Papers25 Pedagogy

5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:281771
 
Evaluation:
Published: 27.04.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 16 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Jēdzienu, pedagoģisko terminu skaidrojumi    4
  Kas ir vērtēšana?    5
  Vērtēšanas veidi    5
  Neformālā vērtēšana    6
  Normatīvā vērtēšana    6
  Kriteriālā vērtēšana    7
  Mācību sasniegumu kontrolējoši vērtējošās sistēmas funkcijas, veidi, metodes un formas    8
  Mācību rezultātu kontroles funkcijas    8
  Mācību izziņas darbības rezultātu vērtēšanas funkcijas   
  Skolēnu mācību darba kontroles galvenie veidi   
  Skolēnu mācību darba kontroles galvenās metodes   
  Skolēnu mācību darbības kontroles organizācijas formas    9
  Vērtēšanas pamatprincipi    9
  Skolēnu mācību sasniegumu kontroles un vērtēšanas vispārdidaktiskās prasības    10
  Kāpēc jāvērtē skolēnu sasniegumu?    11
  Ko vajadzētu vērtēt?    12
  Kas ir vērtētāji?    13
  Skolēnu mācību sasniegumu vērtēšanas formas un metodiskie paņēmieni    14
  Galvenie kontroles un vērtēšanas sistēmas trūkumi mūsdienu skolu praksē    15
  Atzīmju problēma pedagoģijā    15
  Atzīme kā sociālais instruments    15
  Divi viedokļi par atzīmju nepieciešamību    18
  Izglītības kvalitātes vērtēšana    18
  10 ballu vērtēšanas skala    18
  Bezatzīmju vērtēšanas sistēmas būtība    22
  Autoru veiktā pētījuma „Bezatzīmju vērtēšanas sistēma pamatizglītībā „ īss raksturojums    24
  Pārskats par vērtēšanas veidiem Eiropas valstīs    26
  Skolotājs un atzīmes jeb kā objektīvi novērtēt skolēnu?    26
  Vērtēšana Latvijas skolās    31
  Informācija par 10 ballu skalas vērtēšanas sistēmas elementa „ieskaitīts/ neieskaitīts” ieviešanu    34
  Nobeigums    38
  Literatūras saraksts    40
Extract

Rakstu savu pirmo referātu lekciju kursā pedagoģiskā psiholoģija. Esmu izvēlējusies referāta tēmu – vērtēšana mācību procesā, neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana.
Referāta pirmajās lappusēs esmu uzrakstījusi pedagoģisko terminu skaidrojumus, kas parādās tekstā. Sniedzu ieskatu par vērtēšanu mācību procesā, vērtēšanas veidiem. Par neformālo, normatīvo un kriteriālo vērtēšanu sniedzu lielāku informāciju, lai varētu izprast to būtību un pielietojumu mācību procesā dažādās mācību iestādēs.
Vēl šajā darbā parādīsies informācija par mācību sasniegumu kontrolējoši vērtējošās sistēmas funkcijām, veidiem, metodēm un formām. Aprakstu vērtēšanas pamatprincipus, kas ir jāievēro vērtēšanas procesā, kā arī uzskaitu vērtēšanas vispārdidaktiskās prasības pēc, kurām būtu jāvadās.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1155082
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register