Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:439809
 
Evaluation:
Published: 20.10.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Jēdzienu, pedagoģisko terminu skaidrojumi    3
  Kas ir vērtēšana?    3
  Vērtēšanas veidi    4
  Mācību sasniegumu kontrolējoši vērtējošās sistēmas metodes    6
  Vērtēšanas pamatprincipi    7
  Kāpēc jāvērtē skolēnu sasniegumu?    7
  Ko vajadzētu vērtēt?    8
  Kas ir vērtētāji?    9
  Skolēnu mācību sasniegumu vērtēšanas formas un metodiskie paņēmieni    11
  10 ballu vērtēšanas skala    11
  Bezatzīmju vērtēšanas sistēmas būtība    15
  Atzīmju un bezatzīmju vērtēšanas sistēmu salīdzinājums    15
  Pārskats par vērtēšanas veidiem Eiropas valstīs    17
  Skolotājs un atzīmes jeb kā objektīvi novērtēt skolēnu?    17
  Literatūras saraksts    20
Extract

Kas ir vērtēšana?

Vērtēšana1 – process, kurā nosaka skolēnu zināšanu, prasmju un iemaņu atbilstību izglītības programmā noteiktajam mācību satura apguves līmenim, t. i., atbilstību standartprasībām izglītības sistēmā. [6., 187.]

Vērtēšana2 – informācijas vākšanas process, lai spriestu un pieņemtu lēmumus par indivīdu. To izmanto, lai palīdzētu skolotājam spriest par skolēniem un par skolotāja paša darba lietderību. Tā ir mācību procesa svarīga, neatņemama un sarežģīta sastāvdaļa, kas ietver skolēnu sasniegumu, mācību kursa efektivitātes, skolotāja darbības efektivitātes un mācību programmas efektivitātes noteikšanu. Tas ir process, kurā izmanto daudzus paņēmienus – pārbaudes darbus, analīzi, novērošanu, aptauju, diagnosticējošu vērtēšanu u. c. [2., 59.]

Vērtēšana3 – skolēnu zināšanu, prasmju un iemaņu, kā arī spēju noteikšanas procedūra Pēc vērtēšanas rezultātu salīdzināšanas veida izšķir kriteriālo vērtēšanu un normatīvo vērtēšanu. Pēc vērtēšanas mērķa ir: veidojošā (formatīvā) vērtēšana, to īsteno kārtējā pārbaudē; apkopojošā (summatīvā) vērtēšana, to īsteno nobeiguma pārbaudē. [5., 29.]

Vērtēšanas veidi

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1163066
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register