Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:737038
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.12.2003.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 12 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
Vērtēšanas mērķi, kritēriji paņēmieni un sistēmas    5
2.1  Vērtēšanas mērķi    5
2.2  Vērtēšanas kritēriji    5
2.3  Vērtēšanas paņēmieni    6
2.4  Vērtēšanas sistēmas    7
Sākumskolas vērtēšanas sistēma    8
3.1  Sākumskolas vērtēšanas sistēmas raksturojums    8
3.2  Atslēgvārdu izpēte    12
  Secinājumi    13
  Nobeigums    14
  Izmantotās literatūras saraksts    15
  Pielikumi    16
Extract

Mūsdienu dinamiskajā sabiedrībā, kad informācijas apjoms nemitīgi mainās, aizvien lielāku nozīmi iegūst indivīda spējas elastīgi rīkoties, izmantojot zināšanas un prasmes jaunās, iepriekš nebijušās situācijās, izteikt uz iepriekšējo pieredzi balstītus paredzējumus, kā arī prasme un vēlēšanās sadarboties ar citiem un strādāt komandā. ja ieskatāmies darba piedāvājumos, tad pārliecināmies, ka iepriekšminētās prasmes un ne tikai tās savos potenciālajos darbiniekos vēlas redzēt uzņēmumu un iestāžu vadītāji.
Izglītības iegūšana sākas ar pirmajiem skolā pavadītajiem mirkļiem. Mūsdienu pedagoģiskajā procesā izglītības nozīmi izprotam šā vārda plašākajā nozīmē. Demokrātiskā sabiedrībā izglītoties nozīmē ne tikai iegaumēt faktus, ko pasaka skolotājs. Izglītošanās notiek spraigu intelektuālu darbību rezultātā (jautājot, spriežot, diskutējot, secinot, salīdzinot, analizējot, sintezējot),kā arī darbojoties grupās, individuāli vai pārī. Skolotājs ir mācīšanās veicinātājs un ierosinātājs.
Sākumskola būtiski atšķiras no pārējiem posmiem izglītības ķēdē. bērns nokļūdams jaunā, neierastā vidē, kļūst īpaši jūtīgs pret pieaugušo cilvēku vērtējumu, tāpēc katra, pat vissīkākā neveiksme vai negatīvs vērtējums, īpaši, ja tas atkārtojas, bērnā var radīt mazvērtības kompleksu, kas var atstāt nevērtības izjūtu pat uz visu mūžu. Tāpēc ļoti svarīgi jau pašā sākumā ļaut bērnam noticēt savām spējām. Mācīšanās un attīstība ir nepārtrauktas pārmaiņas, tāpēc skolotājam nepārtraukti jāpiedalās to vērtēšanā. Bērna pašnovērtējums aug, ja viņš spēj sevi apliecināt, parādot visu, ko zina, prot, var. Skolotājam ir svarīgi redzēt un novērtēt šo progresu. Ir diezgan grūti to izdarīt 10 vai 5 ballu skalā. Daudz vērtīgāks par atzīmi ir bērna darbošanās prieks, uzdrīkstēšanās, atraisītība un ticība saviem spēkiem. to nevar novērtēt ar atzīmi, tajā pašā laikā 7 gadus vecam bērnam ir nepieciešams šis vērtējums, kas pamudina uz tālāku darbību. Tādēļ ir nepieciešams atrast labāko pieeju vērtēšanai no pasniedzēja puses, kā arī iesaistīt šajā darbā pašu skolēnus.


Pētījuma objekts:
Mācību process sākumskolā.
Pētījuma priekšmets:
Vērtēšana un vērtējums.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register