Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:821928
 
Evaluation:
Published: 15.04.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Dzīves ritms    3
1.1  Mājas darbu gatavošana    5
1.2  Veselīgs dzīvesveids    5
1.3  Miegs    6
1.4  Darbs un fizisās aktivitātes    7
1.5  Datora negatīvā ietekme    7
2.  Veselīgs uzturs    8
2.1  Veselīga uztura pamat noteikumi    13
3.  Personiskā higiēna    14
  Secinājumi    23
  Nobeigums    24
  Izmantotā literatūra    25
  Pielikums    26
  1.Anketa    26
Extract

Laikam ejot uz priekšu cilvēce arvien vairāk sāk kļūt atkarīga no dažādām tehnoloģijām, šis fakts atstāj milzīgu iespaidu uz mūsu dzīvesveidu. „Starp daudzajām sarežģītajām pārmaiņām, kas risinās Eiropas sabiedrībā, skaidri izšķiramas trīs galvenās tendences, trīs ”apsvēruma faktori”: tirdzniecības internacionalizācija, informācijas attīstība un nerimstošs zinātnes un tehnikas progress.” [ 7.]
Pēdējā laikā tieši dators aizņem lielu daļu mūsu laika, tādējādi cilvēkam laiks priekš visa pārējā atliek arvien mazāk. Rodas daudz dažādu problēmu, piemēram, cilvēki arvien mazāk nodarbojas ar fiziskām aktivitātēm un rodas veselības traucējumi. Šī problēma ir sastopama visās attīstītajās valstīs, arī Latvijā. Mums, skolniekiem šī problēma arī ir īpaši aktuāla, veltot vairāk laika datoram, samazinās mācībām un fiziskām aktivitātēm atvēlētais laiks, kas mūsu vecumā ir īpaši svarīgi.
Visu iepriekšminēto ņemot vērā, šī darba mērķis ir uzzināt, vai arī šādas problēmas pastāv arī starp skolniekiem, vai ir vērts uztraukties par mūsu veselību.

Darba mērķis: Pētīt Valmieras Valsts ģimnāzijas vidusskolnieku dzīves ritmu.
Darba uzdevumi:
1.Pētīt literatūras avotus par šo tēmu.
2.Veikt anketēšanu Valmieras Valsts ģimnāzistu vidusskolniekiem.
3.Apkopot iegūtos rezultātus.
Hipotēze: Jaunajām tehnoloģijām attīstoties, skolnieku dzīves ritms kļūst mazkustīgāks.
Katrai dzīvai būtnei ir savs noteikts dzīves ritms. Ir zināms, ka ikvienam cilvēkam ir individuāls diennakts režīms jeb bioloģiskais ritms. To regulē sarežģīti procesi galvas smadzenēs. Bioloģiskais ritms regulē daudzas organisma funkcijas, piemēram, miega - nomoda ciklu. Droši vien katrs ir ievērojis sev nepieciešamās stundas miegam, lai justos atpūties un možs. Tāpat parasti zinām, vai esam tā saucamie “cīruļi”, kas agri dodas pie miera un agri mostas, vai - “pūces’”, kuras jūtas labi paliekot nomodā arī vēlās nakts stundās. To visu regulē organisma bioloģiskie ritmi jeb tā sauktais “iekšējais pulkstenis”.
Ja tiek traucēts ierastais diennakts ritms, var rasties nogurums, miegainība, darbaspēju samazināšanās, psihiski traucējumi. Tas var pat veicināt slimību attīstību.
Vakaros noguruma sajūta parasti liecina, ka dienā ir krietni pastrādāts. Nogurums ir dabiskas katras pietiekoši ilgstošas darbības sekas. No noguruma nav jāizvairās, jo pēc atpūtas darbaspējas atkal atjaunojas.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register