Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:354064
 
Evaluation:
Published: 23.05.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 11 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    4
  Анотация    5
  Ievads    7
1.  Saskarsmes jēdziena būtība un raksturojums    8
1.1.  Saskarsmes jēdziena raksturojums    8
1.2.  Pedagoģiskā saskarsme    10
1.3.  Negatīva pedagoģiska saskarsme    10
1.4.  Pozitīva saskarsme mācību procesā    12
1.5.  Veiksmīgas saskarsmes nosacījumi    13
1.6.  Saskarsmes grūtības jeb saskarsmes procesa barjeras    13
2.  Transaktīvās analīzes un modeļu būtība un raksturojums    18
2.1.  Transakcijas jēdziena raksturojums    18
2.2.  Transakcijas modeļu apraksts    20
2.3.  Transakcijas modeļu piemēri    17
3.  Vidusskolas pedagogu un skolēnu transakcijas modeļu pētījuma dizains    20
4.  Pētījuma rezultātu analīze    22
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  No iepriekš teiktā secināms, ka darvā izvirzītā hipotēze ir apstiprinājusies un darba mērķis ir sasniegts    29
  Izmantotie informācijas avoti    30
  Pielikumi    31
Extract

Darba tēma: Saskarsme starp vidusskolas pedagogiem un skolēniem.
Skolēnu apmācības kvalitāte ir veidota uz pedagogu un mācekļu savstarpējām attiecībām, proti, saskarsmi, tāpēc pastāv sakarība starp skolēnu apmācības kvalitāti, mācību vides komfortu un pašvērtējumu un viņu attiecībām ar pedagogiem.
Cilvēku attiecību nozīmīgums pedagoģisku uzdevumu risināšanā ir neapšaubāms un noteicošs, tādēļ pētījuma aktualitāte ir pamatota.
Uzvedības modeļi ir jebkuras saskarsmes pamatā, tāpēc to noteikšana ļaus spriest par vidusskolas komunikatīvo vidi, kas nodrošina vienu no galvenajiem skolas vides uzdevumiem – izvedot skolēnu izaugsmei labvēlīgu vidi.
Saskarsmes procesā starp skolēniem un pedagogiem veidojas dažāda veida transaktīvie modeļi, kas tiešā veidā ietekmē apmācības procesu. Uzvedības modeļi nosaka attiecību stāvokli, tas ir, labvēlīgu vai nelabvēlīgu , tāpēc ir uzmanības vērta.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1133324
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register