Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:158771
 
Evaluation:
Published: 05.01.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  PIRMSIERAŠANAS POSMS    3
2.  IERAŠANĀS POSMS    7
3.  UZTURĒŠANĀS POSMS    8
4.  IZBRAUKŠANAS POSMS    9-
5.  VIESNĪCAS “Oasis Beach Hotel” VIESA CIKLS    11
6.  SECINĀJUMI    13
7.  IZMANTOTA LITERATŪRA    14
Extract

a) PIRMSIERAŠANAS POSMS

Rezervēšana bieži ir pirmais kontakts starp viesi un viesnīcu. Rezervēšanas process iekļauj istabu pieprasījuma un pieejamības saskaņošanu, ierakstu veikšanu, apstiprināšanu un menedžmenta atskaišu veidošanu. Neatkarīgi no tā, kādas iekārtas tiek lietotas rezervēšanas procesā, tā laikā iegūtā informācija ir īpaši noderīga, piemēram, istabu un cenu saskaņošanā, viesu rēķinu, viesu vēstures veidošanā. Viens no svarīgākajiem rezervēšanas mērķiem ir tas, lai, viesim iebraucot, istaba būtu uzkopta. Procesa veiksme ir atkarīga no efektīvas rezervēšanas vadīšanas.

Rezervēšanas veidi

1. Garantētā rezervēšana

Viesnīca garantē viesim rezervēšanu ar noteikumu, ka istaba tiks saglabāta viņam līdz nākamai dienai pēc paredzētās ierašanās. Viesis, savukārt, garantē samaksu par istabu pat tādā gadījumā, ja istaba netiks izmantota, izņemot gadījumus, kad rezervēšana ir atcelta atbilstoši viesnīcas anulēšanas procedūrai. Ar terminu “no-show” apzīmē viesi, kurš ir rezervējis istabu, bet nav to izmantojis vai ir atcēlis savu rezervēšanas pieteikumu. Garantēta rezervēšana nodrošina viesnīcas ienākumus pat viesa neierašanās gadījumā.
Pastāv vairāki garantētās rezervēšanas veidi:

Samaksa. Ar samaksu garantēta rezervēšana paredz pilnu samaksu līdz ierašanās dienai. No uzņemšanas dienesta viedokļa, šī garantija ir visvēlamākā.
Kredītkarte. Vadošās kredītkaršu kompānijas ir attīstījušas sistēmas, kas garantē samaksu par rezervētajām istabām. Ja ar kredītkarti garantēta rezervēšana tiek atcelta pirms anulācijas stundas iestāšanās, uzņēmums atrēķina naudu par istabu no viesa kredītkartes un kredītkaršu kompānija piestāda rēķinu viesim. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register