Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:590658
 
Evaluation:
Published: 28.11.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Literatūras apraksts    4
  Likumdošanas (normatīvo aktu) izvērtēšana    7
  Konkrētas darba vides apraksts    8
  Personas apraksts    8
  Darba vides novērtējuma apraksts    9
  Galvenie darba vides riska faktori    9
  Ergonomiskā novērtēšana    10
  Darba kustības un pozas    10
  Aprīkojums    14
  Individuālie faktori    15
  Ergonomiskā novērtējuma analīze un diskusija    16
  Modifikācijas    18
  Secinājumi    20
  Literatūras saraksts    21
  Pielikums    22
Extract

Jēdziens ergonomika vispārīgi nozīmē dažādu produktu un sistēmu atbilstību cilvēkam. Viens no galvenajiem ergonomikas uzdevumiem ir nodrošināt produktu un sistēmu atbilstību cilvēkam un padarīt darba vidi komfortablāku. Uzlabojot sistēmas ergonomiku, uzlabojas darba efektivitāte un samazinās darba vides riska faktori. Ergonomika plašākā perspektīvā ietver fiziskos aspektus, kas tieši saistīti ar strādājošā darba vietu, apkārtējās darba vides un emocionāli psiholoģiskos aspektus.
Mūsdienu sabiedrība pašlaik ir ļoti aktuāla tēma par jauniešu nodarbinātību. Jaunie cilvēki (pārsvara studenti) kuri grib strādāt un nopelnīt naudu mācībām vai patstāvīgai dzīvei iet strādāt apkalpošanas sfērā. Tas var būt pārdēvēju, viesmīļu, bārmeņu, stjuartu darbs. Mēs arī esam ieinteresēti šajā tēmā , jo gandrīz katrs no mūsu paziņu pulkā vai nu strādā tagad vai ir strādājis apkalpošanas sfērā.
Pētījuma darbam mēs izvēlējāmies, viesmīles darbu „VOODOO CASINO”, kas tieši ir saistīta ar apkalpošanas sfēru. Lai veiktu pētījumu, tika pielietotas vairākas metodes: novērojums, intervija, kvantitatīvie mērījumi, anketēšana.
Mērķi:
Atrast un izanalizēt teorētisko materiālu.
Apskatīt un izanalizēt apkalpošanas personāla (viesmīles ) darba vidi.
Izvērtēt riska faktorus.
Izstrādāt problēmu risinājumus.
Pielietot praksē izstrādātus uzlabojumus.
Izvērtēt rezultātus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register