Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:842511
 
Evaluation:
Published: 28.06.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Pakalpojumu kvalitātes jēdziens    4
  Kvalitatīva pakalpojuma galvenās iezīmes    6
  Kvalitātes līmenis    7
  Kvalitatīvu servisu veicinoši apstākļi    7
  Pakalpojumu kvalitātes vadība    8
  Kopsavilkums    9
  Literatūras saraksts    10
Extract

Pakalpojumu kvalitātei viesmīlības sfērā ir ļoti būtiska nozīme, jo tieši no servisa un kvalitātes ir atkarīga viesmīlības industrijas nākotne. Kvalitāti nosaka tas, kā prece vai pakalpojums apmierina patērētāja vajadzības. Pakalpojuma kvalitātes izveidošana un uzturēšana ir komplicēts pasākums. Lai serviss darbotos uzņēmuma labā, nevis pret to, ir nepieciešams rūpīgi izvēlēts personāls, kam šis darbs ir sirdslieta, nevis piespiedu nodarbošanās.
Viesmīlības uzņēmumi cenšas piesaistīt arvien vairāk un vairāk patērētāju, izmantojot šī nolūka realizēšanai divus galvenos faktorus – cenu un kvalitāti. Uzņēmumu starpā ir liela konkurence, jo ir diezgan svarīgi, lai ikviens viesmīlības uzņēmums nodrošinātu saviem viesiem, pakalpojumu ņēmējiem augstāko pakalpojumu kvalitāti.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register