Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:134070
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.01.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Problēmas analīze    3
1.  Projekta priekšlikums    3
  Īss alternatīvu novērtējums    3
2.  Tirgus iespēju izpēte    6
2.1.  Tirgus (tūrisma, viesmīlības sektora) konjunktūras ietekme uz topošo projektu    6
2.2.  Potenciālā tirgus pētījums (mērķa grupas)    6
2.3.  Realizējamā projekta topošā produkta apraksts    7
2.4.  Projekta stratēģiskā nozīme    8
2.5.  Noslogojuma prognoze    10
3.  Saimnieciskās darbības iespēju analīze    11
4.  Projekta finansu iespēju rādītāji    12
4.1.  Projekta izstrādāšanas izmaksas    12
4.2.  Projekta ieviešanas izmaksas    12
4.3.  Projekta personāla izmaksas    13
4.4.  Pieņemtā personāla izmaksas    13
4.5.  Mārketinga/ Reklāmas izmaksas    13
5.  Tekošā ikmēneša izmaksas    13
5.1.  Pieņemtā personāla izmaksas    13
5.2.  Ekspluatācijas izmaksas (par 6 mēn.)    13
6.  Prognozētie saimnieciskās darbības ieņēmumi    15
6.1.  Tīrās tagadnes vērtības NPV aprēķins pie diskonta likmes 8%    15
6.2.  Tīrās tagadnes vērtības aprēķins pie diskonta limes 12%    16
7.  Saimniecisko risku analīze    17
Extract

Viesnīca „Brigita” ir trīs zvaigžņu jeb komforta klases viesnīca, tai ir attīstības potenciāls, lai kļūtu par iecienītu tūristu un individuālo ceļotāju apmešanās vietu un sasniegtu augstu konkurētspēju. Viesnīcai ir zems noslogojums, jo trūkst informācijas par viesnīcu un tajā sniegtajiem pakalpojumiem, nepietiekama publicitāte. Potenciālajiem viesnīcas viesiem un sadarbības partneriem radies slikts priekštats par viesnīcu, jo pirms gada viesnīcas vadības darbība bija haotiska- tika lauzti sadarbības līgumi, paceltas cenas, līdz ar to viesnīcai ieguva sliktu slavu un tas, protams, ir viens no iemesliem zemajam noslogojumam. Projekta ietvaros nepieciešams rast risinājumu noslogojuma problēmai un iespējamos risinājumus situācijas uzlabošanai. Tāpēc kā galvenā projekta problēma tiek izvirzīta „viesnīcas zemais noslogojums”
Projekta mērķis viesnīcas popularizēšana un palielināt viesnīcas „Brigitas” noslogojumu.
Mērķa īstenošanas uzdevumi:
Doties uz viesnīcu “Brigita” un iepazīties ar tās pašreizējo stāvokli;
Izpētīt viesnīcas pašreizējo tūrisma mārketina tirgu;
Izvirzīt divas alternatīvas, kuru rezultātā palielinātos viesnīcas noslogojums un salīdzināt tās;
Projekta saimnieciskā derīguma noteikšana abām alternatīvām.


1. Projekta priekšlikums


Projekta iniciators: Viesnīcas „Brigita” vadība

Īss problēmas apraksts: viesnīcas zemais noslogojums

Risināmā problēma: viesnīcas noslogojuma palielināšana, jaunu klientu un sadarbības partneru piesaistīšana un esošā klienta pārapstrāde.

Problēmas atrisināšanas mērķis: viesnīcas „Brigita” piedāvāto pakalpojumu virzīšana tirgū, tādejādi uzlabot noslogojuma rādītājus un palielināt peļņu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register