Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:883912
 
Evaluation:
Published: 19.05.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Ievads
Šis darbs ir par Hotel Jelgava produkta raksturojumu. Pirmajā daļā autore veica nozarei atbilstošu literatūras un avotu izpēte, lai spētu izskaidrot viesnīcas produkta jēdzienus, kā arī sniegt visu, ar šo tēmu saistīto informāciju, lai šajā darbā rakstītais būtu saprotams ikvienam.
Otrajā daļā tiek rakstīts tieši par viesnīcas Hotel Jelgava produktu un visu, ar to saistīto, kas nepieciešams tā raksturošanai.
Trešā daļa sastāv no autores secinājumiem un priekšlikumiem, kas spētu uzlabot pakalpojumu kvalitāti.
Darba tēma: viesnīcas Hotel Jelgava produkta raksturojums.
Darba mērķis: izpētīt un raksturot Hotel Jelgava produktu.

Darba uzdevums:
1. izpētīt tēmai atbilstošo literatūru un avotus;
2. raksturot viesnīcas produkta raksturīgās iezīmes, sastāvdaļas, un savdabību.
3. raksturot viesnīcas produkta cenas
4. izpētīt un raksturot Hotel Jelgava atrašanās vietu, lielumu, mērķauditoriju, īpašuma formu; raksturot izmitināšanas iespējas, numuru kategorijas, komforta rādītājs, interjers; ēdināšanas pakalpojumi, brokastu iespējas, apkalpošanas līmeni;
5. maksas pakalpojumi;
6. izpētīt un raksturot personālu kā produkta realizētāju starp viesnīcu un viesi;
7. izteikt secinājumus.

1. Viesnīcas produkta raksturojums
1. 1. Viesnīcas produkta vispārīgs raksturojums.

Viesnīcas produktu raksturo viesnīcas pakalpojumu kopums, ko viesnīca piedāvā un pārdod klientiem. Viesnīcas produktu parasti noformē ar devīzi, logo, izdod bukletu, izgatavo suvenīrus un plaši reklamē informatīvos izdevumos, plašsaziņas līdzekļos, tūrisma gadatirgos u.c. [1.]
Pakalpojumi ir patstāvīga un savdabīga preču grupa. Istabu izdošana ir viena no galvenajiem viesnīcas produktiem, visbiežāk tas ir arī viesnīcas galvenais ienākumu avots. Viesnīcas produkta sastāvdaļas ir ne tikai istaba un gulta. Viesis, ievietojies viesnīcā saņem, vēl citus labumus, piemēram, apkārtējo gaisotni, interjeru, drošību. Viesnīcas produkts būtībā ir salikts produkts, kurš ietver sevī visu, kas ir saistīts ar istabu, piemēram, vai istabā ir minibārs, skaists skats pa logu, īpaši TV filmu kanāli, vai viesis var no istabas piezvanīt uz ārzemēm u.c. [2., 34.]

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1124414
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register