Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Viesnīcu neparastāko pakalpojumu raksturojums-
Viesnīcu neparastāko pakalpojumu raksturojums
Research Papers7 Marketing, Advertising, Tourism, Traveling, Business
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Ledus un sniega viesnīcas | 4 |
1.1. | Ledus | 4 |
1.2. | Sniega | 4 |
2. | Viesnīcas kokos | 5 |
3. | Viesnīcas alās, kalnos, klintīs, pazemē un vulkānu apvidos | 6 |
3.1. | Alās | 6 |
3.2. | Kalnos | 6 |
3.3. | Klintīs | 6 |
3.4. | Pazemē | 6 |
3.5. | Vulkānu apvidos | 6 |
4. | Viesnīcas transportlīdzekļi | 7 |
4.1. | Lidmašīnas | 7 |
4.2. | Kuģi | 7 |
4.3. | Vilcieni | 7 |
5. | Viesnīcas ūdenī un virs ūdens | 8 |
5.1. | Ūdenī | 8 |
5.2. | Virs ūdens | 8 |
6. | Netipiskās viesnīcas | 9 |
7. | Nākotnes viesnīcas | 10 |
Secinājumi | 11 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 12 |
Secinājumi
Tūristi ar lielu interesi apmeklē šādas viesnīcas. Viesnīcas apmeklējumu viņi izveido kā galamērķi, nevis kā starpnieku, kas nodrošina cilvēkam nepieciešamo miegu un dušu. Būtiskākie faktori, kas veicina cilvēkus izvēlēties šīs neparastās viesnīcas ir nebeidzamā interese pēc jauniem piedzīvojumiem un emocijām, tieksme izmēģināt ko jaunu, nepieredzētu un neparastu, kā arī viesnīcas lokācijas vieta, kas pati par sevi jau var piesaistīt tūristus. Katrs cilvēks pats var izvērtēt, kura viesnīca viņam būtu vispiemērotākā, jo, piemēram, viesnīcas kokos, kā arī uz ūdens uzbūvētās viesnīcas, noteikti vairāk būtu piemērotas cilvēkiem, kas nebaidās no augstuma. Nakšņošana kapsulveidīgajā numuriņā, noteikti nebūtu piemērota cilvēkiem, sirgstošiem ar klaustrofobiju, bet cilvēkiem, kas tiecas pēc nezināmā, mistiskā, noteikti ieteiktu nakšņot tā dēvētajās spoku viesnīcās, kur pastāv varbūtība arī pašam pieredzēt īstu spokošanos.
Kā arī, katrs var izvērtēt sev piemērotāko viesnīcu pēc cenām. Viesnīcu cenas ir ļoti dažādas, gan zemas, gan neparasti augstas, ko var atļauties tikai retais tūrists. Pārsvarā visdārgākās ir viesnīcas, kurās ir maz numuru, respektīvi, viesnīca nevar uzņemt tik daudz viesu kā citas, lielākas viesnīcas, tādēļ uz šim viesnīcām ir izveidojušās rindas, kā piemēru varu minēt zemūdens viesnīcu, Jules Undersea Lodge, kurā ir tikai 2 numuri, kas var izvietot maksimums 4 cilvēkus, bet arī viesnīcas ar daudziem numuriem mēdz būt dārgas, cena ir atkarīga no piedāvājuma, viesiem sniegtajām iespējām, ieguldītā darba viesnīcas izveidē, piemēram, ledus viesnīcas tiek celtas katru gadu no jauna, kā, piemēram, Ice Hotel Zviedrijā, kas katru gadu pārsteidz ar jaunu dizainu.
Mūsdienās viss attīstās tik strauji, ka daudzas no šīm viesnīcām iespējams noteiktam cilvēku lokam jau ir kļuvušas vecmodīgas, taču zinātne un cilvēku izdoma, to iespējas attīstās joprojām, kā rezultātā, jau top jauni projekti netradicionālajām viesnīcām, kā vienu no tām varu minēt Galactic Suite Space Resort, kas atvērsies jau 2012. gadā Barselonā, Spānijā, un tā piedāvās lielisku iespēju palūkoties uz Zemi no cita skatu punkta, nevis kā mēs to esam pieraduši darīt ikdienā, taču tas būs pieejams tikai ļoti turīgiem cilvēkiem.
Domāju, ka šī tendence tikai turpināsies, jo viss sākas ar ideju, kas cilvēkiem netrūkst visā pasaulē.
…
Ne vienmēr cilvēki tiecas pēc pašām komfortablākajām viesnīcām, ja ir iespēja izvēlēties lētāku un aizraujošāku piedāvājumu, kas pie viena ir arī jauns piedzīvojums, lai gan arī daudzas šīs neparastās viesnīcas piedāvā arī luksus klases apkalpošanu. Darbā apskatīju salīdzinoši nelielu daļu šo viesnīcu piedāvājumu, jo visā pasaulē kopumā to ir krietni vairāk, ir viesnīcas ar vienotu tematiku, atšķirīgās pasaules vietās, ir arī dažas pilnīgi unikālas, kādas nav pieejamas nekur citur kā tikai konkrētajā reģionā. Ievads 3 1. Ledus un sniega viesnīcas 4 1.1. Ledus 4 1.2. Sniega 4 2. Viesnīcas kokos 5 3. Viesnīcas alās, kalnos, klintīs, pazemē un vulkānu apvidos 6 3.1. Alās 6 3.2. Kalnos 6 3.3. Klintīs 6 3.4. Pazemē 6 3.5. Vulkānu apvidos 6 4. Viesnīcas transportlīdzekļi 7 4.1. Lidmašīnas 7 4.2. Kuģi 7 4.3. Vilcieni 7 5. Viesnīcas ūdenī un virs ūdens. 8 5.1. Ūdenī 8 5.2. Virs ūdens 8 6. Netipiskās viesnīcas 9 7. Nākotnes viesnīcas 10 Secinājumi 11 Izmantotās literatūras un avotu saraksts 12
- Restorānu raksturojums un novērtējums Jelgavā
- Viesnīcas "Radisson SAS Daugava" raksturojums un analīze
-
Viesnīcu neparastāko pakalpojumu raksturojums
Research Papers7 Marketing, Advertising, Tourism, Traveling, Business
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Viesnīcu "Reval Hotel Latvija", "Gutenbergs" un "Ainavas" raksturojums
Research Papers for secondary school3
-
SPA pakalpojumu raksturojums
Research Papers for secondary school3
-
Viesnīcu tūrisma sektora raksturojums
Research Papers for secondary school5
-
Mana nākotnes profesija - viesnīcu servisa speciālists
Research Papers for secondary school6
Evaluated! -
Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū
Research Papers for secondary school30
Evaluated!