Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:928540
 
Evaluation:
Published: 15.04.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads   
2.  Viesu cikls jeb aplis   
3.  Viesu uzņemšanas dienesta organizatoriskā struktūra   
4.  Viesu uzņemšanas dienesta darbinieki   
5.  Dažādi dokumenti, ar kuriem strādā viesu uzņemšanas dienests   
6.  Izmantotā literatūra:   
Extract

Cilvēkam, kurš pirmoreiz ienāk viesnīcā, paliek acīm neredzama tā darbība, kas notiek katrā viesnīcas dienestā, arī tas, ka šveicara laipnība, viesu uzņemšanas dienesta darbinieka uzmanība, istabenes rūpība ir prasmīgi organizēta darba rezultāts. Atsevišķu viesnīcas nodaļu un darbinieku sadarbībai ir jābūt neredzamai un viesim nesaskatāmai, bet pakalpojums, kas ir šīs sadarbības rezultāts, ir labākā liecība, ka viesnīca darbojas kā vienots organisms.
Panākumu atslēga šajā gadījumā ir darbs komandā. Ir jāprot sadarboties gan atsevišķa dienesta ietvaros, gan visas viesnīcas mērogā. Nozimigākā vieta viesnīca, kur nonāk visa informācija un kur var novēst domstarpības un labot kļūdas, ir viesu uzņemšanas dienests.
Viesu uzņemšanas dienests viesnīcā ir visvairāk pamanāms, jo tā darbiniekiem ir visciešākā saskarsme ar viesnīcas klientiem. Parasti šīs dienests atrodas viesnīcas hallē. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register