Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:822445
 
Evaluation:
Published: 25.05.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Extract

Ļ. Vigotskis īpašu nozīmi piešķir sociālajai videi bērna izziņas attīstības procesā. Lai sekmīgāk noritētu bērnam mācīšanās process, kurā pieaugušais ir palīgs un atbalsts, nepieciešams noteikt, kāda ir bērna pašreizējā attīstības pakāpe un viņa potenciālās attīstības iespējas. Ļ. Vigotskis atšķirību starp šīm divām pakāpēm, nosaucot par "tuvākās attīstības zonu", definē: “ .. starpība starp prāta vecuma jeb aktuālās attīstības līmeni, kuru nosaka ar patstāvīgi risināmo uzdevumu palīdzību, un līmenī, kuru bērns sasniedz, risinot uzdevumus sadarbībā ar pieaugušajiem” (Выготский, 1997). Aktuālās attīstības zonā ietilpst visas prasmes, ko bērns var izpildīt bez pieaugušo palīdzības. Tuvākajā attīstības zonā atrodas tās prasmes, kuras bez pieaugušo palīdzības bērns vēl nespēj izpildīt, bet drīz spēs.
Balstoties uz Ļ. Vigotska (Выготский, 1997) atziņu par nepieciešamību darboties „bērna tuvākās attīstības zonā”, ir jāpiemeklē katram bērnam sava grūtības pakāpe – individualizējot, tā nodrošinot bērnam motivāciju darboties.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1360881
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register