Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:944728
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.11.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vēsturiskie tēli    4
1.1.  Vēsturisko tēlu pirmsākumi    4
1.2.  Nozīmīgākie Eiropiešu senie tēlnieki un viņu darbi    5
1.2.1.  Mīrons    5
1.2.2.  Feidijs    6
1.2.3.  Polikleits    7
1.2.4.  Mikelandželo Buonarroti    8
2.  Mūsdienu virtuālie tēli    10
2.1.  Mūsdienu virtuālo tēlu pirmsākumi    10
2.2.  Tomb Rider    10
2.3.  Half- Life    10
2.4.  Breed    11
2.5.  Final Fantasy    12
3.  Vēsturisko tēlu un mūsdienu virtuālo tēlu salīdzinājums    13
  Anotācija    16
  Annotation    17
  Secinājumi    18
  Literatūras saraksts    19
  Pielikums    20
Extract

Līdz ar datoru ienākšanu mūsu ikdienā parādījies jauns jēdziens- datorgrafika. (3. 285.)
Dators kā instruments mākslas darba veidošanā ir ļoti vilinošs tā daudzo tehnisko iespēju dēļ. Datorgrafika ļauj sekmīgi sevi realizēt ikvienam interesentam, kurš spēj strādāt ar kādu grafisko programmu. Mākslas izpratnei ir ļoti dažāda gan mākslas rādītāju, gan vērotāju vidū. (2.11.)
Lai gūtu pieredzi un apgūtu taktiku dažādās dzīves situācijās, datorspeciālisti, programmētāji un citi darboņi (turpmāk- datorspēļu veidotāji )radīja datorspēli (3. 284.), kuru spēlētājs var iegādāties tuvākajā datorveikalā un spēlēt, ja tas viņam ir iespējams. Spēlējot datorspēli, spēlētājs iejūtas vai nu kāda braucēja, sportista, apbruņota karavīra, briesmoņa vai vienkārši kādā mietpilsoņa ādā, tādējādi izdzīvojot citu- piedzīvojumiem bagātāku, interesantāku dzīvi, bet tai pašā laikā neizejot no istabas un neapdraudot sevi un citus. Tāpēc datorspēļu veidotāji, veidojot spēli īpašu uzmanību pievērš tieši šim tēlam, kurā spēlētājs virtuāli iemiesosies. Mūsdienu sabiedrībā vizuālajam izskatam jābūt fiziski pievilcīgākam, iespaidīgākam un jārada spēlētāja zemapziņā tas, ka viņš ir spēles laikā ir neapturams un neievainojams. Veidojot attiecīgu spēli, veidotāji parasti talkā ņem pārbaudītas vērtības, proti, vēsturiski, iespējams, eksistējušus varoņus un personības. Katrai lietai un parādībai ir kāda izcelsme, kā tā ir veidojusies. Arī datorspēļu tēliem ir sava izcelsme, no kurienes ir gūts viņu vizuālais izskats, īpašības un raksturs.
Hipotēze: laika gaitā ir mainījies tēlu vizuālais izskats, saturs, loma un funkcija.
Darba mērķi: pārliecināties par mūsdienu virtuālo tēlu vizuālā izskata izmaiņām salīdzinājumā ar vēsturisko tēlu vizuālo izskatu.
Darba uzdevumi:
1. izzināt un apkopot informāciju par vēsturisko tēlu vizuālajām iezīmēm;
2. pētīt mūsdienu virtuālo tēlu vizuālās iezīmes;
3. salīdzināt vēsturiskos ar mūsdienu virtuālajiem tēliem, meklēt kopīgās un atšķirīgās iezīmes.
Izpētot tēlu kopīgās un atšķirīgas vizuālās iezīmes, iespējams salīdzināt mūsdienu un iepriekšējo gadsimtu kultūras vizuālos tēlus un uzzināt kā ir izveidojušies dažādu spēļu tēli.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register