Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:860698
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  A hepatīta vīruss    3
  Projekta epidemioloģiskā nepieciešamība    4
  VHA profilakse    6
  Veselības veicināšana un VHA    7
  Veselībai labvēlīgas sabiedriskās politikas veidošana    7
  Atbilstošas vides radīšana    7
  Kopienu aktivitātes stiprināšana    7
  Personīgo prasmju attīstīšana    8
  Veselības aprūpes dienestu pārorienācija    8
  Programmas īstenošana    8
  Programmā iesaistīto struktūrvienību savstarpējā sadarbība    8
II.  Aktivitāšu sadalījums    9
  Literatūras saraksts    11
  PIELIKUMS    12
  Pašreizējās sistēmas lielākie trūkumi    13
Extract

Viena no veselības veicināšanas būtiskiem stūrakmeņiem ir profilakses darbs. Primārās profilakses pasākumi tiek veikti, lai stiprinātu cilvēka veselību kopumā un pasargātu līdz šim neslimojošus indivīdus no saslimšanas ar kādu konkrētu saslimšanu. [2] Šajā darbā vairāk tiek runāts par primāro profilaksi, tomēr jāņem vērā, ka šis jēdziens tiek lietots plašākā nozīmē, vismaz daļēji aplūkojot no Otavas hartas 5 pamatstratēģijām, kas ietver veselībai labvēlīgas politikas veidošanu, atbilstošas vides radīšanu, kopienu aktivitātes stiprināšnu, personīgo prasmju attīstīšanu un iesasitīto dienestu pārorientāciju. [3]
Šajā darbā veselības veicināšanas pasākumu kompleks tiek attiecināts uz visu pamatskolas vecuma grupu, jo šajā vecumā mācot bērnam pareizu veselības izturēšanos un iemaņas var sasniegt vislabāko un noturīgāko efektu, kā arī vecāku līdzdalība, bez kuras šis projekts nav iedomājams, šajā grupā potenciāli varētu būt vislielākais. Lielāko daļu no pasākumiem, kas tiešā veidā ir saistīti ar zināšanu un prasmju apguvi skolēniem, jārealizē skolotājiem un citam skolas personālam, kas ir profesionāļi un vislabāk pārzina katra vecuma posma, klases un skolēna individuālās īpatnības.
Šīs veselības veicināšanas programmas pamatprasības aplūkojot kontekstā ar veselības izglītības pamatjautājumiem pamatskolām var secināt, ka šīs abas nostādnes tikai papildina viena otru un rezultātā skolēns tikai iegūst zināšanas un prasmes, jo galvenie veselības izglītības jautājumiem Izglītības satura un eksaminācijas centrs nosaka ir zināšanu sniegšana par veselības jautājumiem, pozitvas attieksmes veidošanu un labu ar veselību saistīto prasmju izkopšanu saistībā ar savu un citu cilvēku veselību. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1145666
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register