Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:229807
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.03.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads. Audzināšanas uzdevumi un saturs    3
  V. Suhomļinska audzināšanas definīcija    4
  Mans audzināšanas skaidrojums    6
  Mans audzināšanas mērķis    8
Extract

V. Suhomļinska audzināšanas definīcija.


V. Suhomļinska galvenais audzināšanas mērķis ir nevis izaudzināt bērnu, kas mācās uz pieci un četri, bet gan Cilvēku. V. Suhomļinskis ar savu pieredzi un teorētiskajiem darbiem pamato nepieciešamību ieaudzināt cilvēciskumu, labsirdību, atsaucību, patiesību un smalkjūtību, kā arī veidot tādas īpašības kā prasmi saskatīt ļaunumu, nepatiesību un negodīgumu.
Tikumības ieaudzināšana turklāt nesaraujami saistīta ar audzināšanas procesa rūpīgu organizēšanu, ar augstas emociju kultūras ieaudzināšanu bērnos.. Ar parastā, ikdienišķā starpniecību Suhomļinskis parādīja bērniem cilvēka dvēseles bagātību, ar pārdzīvojumu palīdzību veidoja viņos tikumību.
V. Suhomļinskis raksta: “’Es mācīju zēnus un meitenes uzklausīt vecāku cilvēku teikto, lasīt viņu acīs domas un jūtas, dziļi pārdzīvot visu to, kas viņus saviļņo un satrauc. Man sagādāja lielu prieku tas, ka tieksme iepazīt cilvēka dvēseli padara cildenas zēnu un meiteņu jūtas.”’

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register