-
Vizuālā reklāma
Research Papers20 Design, Architecture, Marketing, Advertising
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Ieskats reklāmas vēsturē | 4 |
2. | Reklāma un tās ietekme | 7 |
3. | Vides reklāma | 12 |
4. | Pētnieciskā daļa | 15 |
4.1. | Aptauju analizēšana | 15 |
4.2. | Krāslavas veikalu izkārtņu analizēšana | 21 |
4.3. | Izkārtnes skiču veidošana un analizēšana | 23 |
Secinājumi | 26 | |
Izmantotie informācijas avoti | 27 |
Secinājumi
1. Pirmās reklāmas radīja romieši, un kā viens no pirmajiem reklāmas vēstījumiem tiek uzskatīts sens ēģiptiešu papiruss, kurā ziņots par verga pārdošanu.
2. Neona izkārtņu muzejs Lasvegasā ir vairāku hektāru liels un apmeklētājiem piedāvā vairāk nekā 150 neona izkārtņu kolekciju.
3. Psiholoģiski reklāma iedarbojas uz gribu, prātu, uzmanību, atmiņu, asociācijām un jūtām.
4. No vides reklāmām visizplatītākās ir izkārtnes.
5. Par visizplatītākajiem reklāmas veidiem tiek uzskatītas reklāmas internetā un TV.
6. Patērētājus reklāma piesaista ar tās kopējo iespaidu, ilustrācijām un reklāmas veidu.
7. Reklāmā, pirmkārt, uzmanība tiek pievērsta ilustrācijām un tikai tad tekstam.
8. Populārs reklāmas izvietošanas veids ir konkrēta produkta reklāmas plakātu aplīmēšana uz transportlīdzekļa, tas spēj reklamēt produktu arī citās teritoriālās vietās - pilsētās, reģionos.
9. Reklāmas veidošanas prasmes noder arī mārketinga jomā, kura saistīta ar mākslu un dizainu, kā arī dizaina un mākslas sfērā.
10. Reklāmā mazāk svarīgie elementi atrodas fonā vai ap centrālo elementu, bet pats galvenais reklamējošais produkts atrodas centrā.
…
Zinātniski pērtnieciskais darbs "Vizuālā reklāma'' Darbs satur 27 lapas, 9 attēlus, 7 diagrammas un 4 pielikumus. Ir saturs, anotācija- latviešu valodā un angļu valodā. Mūsdienās reklāmas veidotāji meklē arvien jaunas iespējas, lai saistoši, interesanti un pareizi uzrunātu potenciālos pircējus un klientus. Reklāma ir komunikācijas veids, ko personas vai uzņēmumi izmanto informācijas izplatīšanai ar maksas līdzekļu starpniecību. Šo informāciju lielākā daļa paterētāju uztver vizuāli. Reklāma, tās formas un līdzekļi atklāj sabiedrībā pastāvošos stereotipus, kā arī piedalās to radīšanā un uzturēšanā. Reklāma ir mijiedarbības process: tā paņem un atdod sabiedrībai tās simbolus, stereotipus un kultūras fenomenus. Informāciju vai vēstījumu, ko sniedz reklāma, katrs cilvēks uztver un atceras atšķirīgi, kā arī reaģē uz to dažādi. Vizuālajiem līdzekļiem ir ļoti svarīga loma uztvērēja sākotnējās uzmanības piesaistīšanā un noturēšanā, kā arī asociāciju veidošanā. Apskatot dažādus vizuālos līdzekļus un izvērtējot to nozīmību, gandrīz visos reklāmas veidos paveras plašs pētīšanas un darbības lauks. Vizuālo reklāmu var definēt kā reklāmu, kas iedarbojas uz patērētāju ar vizuālo līdzekļu palīdzību, tādā veidā akcentējot preces vai pakalpojuma pozitīvās īpašības. Vizuālā reklāma galvenokārt ir uztverama ar redzi, taču tai ir arī jārosina un jāatsauc atmiņā audiālie un kinestētiskie momenti.
- Reklāma
- Reklāma un tās būtība
-
Vizuālā reklāma
Research Papers20 Design, Architecture, Marketing, Advertising
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Reklāma un tās būtība
Research Papers for secondary school16
Evaluated! -
Reklāma
Research Papers for secondary school19
-
Reklāma. Vizuālie tēli. Uztvere un iztēle
Research Papers for secondary school11
-
Reklāma krāsainajos žurnālos
Research Papers for secondary school10
-
Reklāma un ētika
Research Papers for secondary school5