Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:344713
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.04.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Ievads    5
1.  Reklāma, tās būtība    6
1.1.  Reklāmas pamatuzdevums    6
1.2.  Reklāmas mērķi    6
1.3.  Reklāmas vēsture    7
1.4.  Reklāmas līdzekļu klasifikācija    8
1.5.  Tiešā un netiešā interese reklāmā    9
2.  Vizuālā reklāma    11
2.1.  Poligrāfiskā reklāma    11
2.2.  Ielas reklāma    13
2.3.  Reklāma plašsaziņas līdzekļos    14
2.4.  Reklāma televīzijā    16
2.5.  Reklāma tirdzniecības vietās    17
2.6.  Reklāma internetā    18
3.  Reklāmas ietekme uz jauniešiem    20
3.1.  Faktori, kuru ietekme veicina preces sekmīgu virzību tirgū    20
3.2.  Reklāmas ietekme uz jauniešiem    22
3.3.  Jauniešu vecumposma raksturojums    23
4.  Pētījums par vizuālās informējošās reklāmas ietekmi    26
  Secinājumi un priekšlikumi    31
  Izmantotās literatūras saraksts    33
  Pielikumi    34
Extract

21.gadsimtā vizuālā reklāma sastopama it visur. Kaut gan vairums cilvēku uzskata, ka reklāmām uzmanību nepievērš, tomēr statistikas dati Latvijā liecina par pretējo: 2007.gadā salīdzinājumā ar 2006.gadu 2007. gada Latvijas mediju reklāmas tirgus apjoms pieaudzis par 24%; reklāmas tirgum 2007.gadā tērēti 93,94 miljoni latu; uz katru Latvijas iedzīvotāju gadā tiek tērēts Ls 41. Reklāma ir nozīmīgs faktors ekonomikas attīstībā, jo firmas peļņa lielā mērā ir atkarīga no veiksmīgas reklāmas.
Veiksmīgi izveidota reklāma ir reklāma, kas veidota noteiktai mērķa auditorijai. Lai izpētītu vizuālās informējošās reklāmas ietekmi uz mērķa auditoriju, autores izvēlējās konkrētu mērķa auditoriju, šajā gadījumā jauniešus vecumposmā no 11 līdz 18 gadiem. Tā kā darba autores pieder šim jauniešu vecumposmam, tad sevišķi interesanti ir izpētīt, kā vizuālā informējošā reklāma ietekmē tieši šo vecumposmu.
Zinātniski pētnieciskajā darbā tika izvirzīta šāda hipotēze:
Vizuālā informējošā reklāma būtiski ietekmē jauniešu izvēli, iegādājoties preci vai pakalpojumu. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register