Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Vizuālās mākslas izmantošana bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem rakstītprasmes pamatu apguvē

     

    Research Papers4 Pedagogy

0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:402259
 
Evaluation:
Published: 25.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
2.  Ievads    3
3.  Sīkās muskulatūra un tās attīstīšanas veidi    4
4.  Vizuālās mākslas izmantošana rakstītprasmes iesākumu veicināšanā    5
5.  Secinājumi    7
6.  Nobeigums    8
7.  Izmantotā literatūra    9
Extract

Lai bērns kļūtu par labu cilvēku, tas jāaudzina. Lai kļūtu par gudru cilvēku, jāattīsta viņa prāts, jāmāca domāt. Domāšana ir vispārināta atspoguļošana, augstākās pakāpes atspoguļošana nekā uztvere, un tieši šajā izziņas procesā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem vērojami visdziļākie traucējumi. Domāšanas traucējumi izpaužas visos psihiskajos procesos: uztveres, atmiņas, iztēles, emocionālajos un gribas procesos. Bērniem ir grūti atšķirt svarīgāko no mazsvarīgā. Vizuālā māksla ir viena no bērnu iemīļotākajām nodarbēm, kurā bērni var izpaust savas radošās aktivitātes. Radošajā darbībā būtiskākās ir sajūtas, uztvere, atmiņa un domāšana. Uztveres procesā veidojas telpiskā orientācija: acumērs, redzes kontrole. Vizuālajā mākslā svarīga loma ir tēlainajai domāšanai. Tēlainās domāšanas process sākas ar objektu, kas piesaista uzmanību. Visi attēlošanas veidi tēlotājmākslā sekmē bērnu konstruktīvās domāšanas un radošo spēju attīstību.
Vizuālās mākslas darbība attīsta un veido bērna novērtēšanas spējas, estētisko uztveri un gaumi, mākslinieciskās spējas, prasmi patstāvīgi veidot kompozīcijas, izmantojot dažādus materiālus, attēlošanas paņēmienus un vizuālās mākslas tehnikas. Zīmēšana, aplicēšana, veidošana un konstruēšana rosina bērnus izteikt savus emocionālos pārdzīvojumus un lietot tēlotājmākslas nodarbībās gūto pieredzi. Darbošanās attīsta katra bērna iztēli un radošās darbības spējas. Ar tēlotājmākslas palīdzību bērna pasaule padarāma skaistāka, priecīgāka, daudzveidīgāka un emocionāli bagātāka. Tā rosina bērnu pašu radīt darbus, kas atspoguļo vēroto vai fantāzijās radīto. Ar šīm darbībām tiek veicināta arī bērna psiholoģisko procesu attīstīšana – sajūtas, uztvere, atmiņa, iztēle, uzmanība un griba.
Tas nozīmē, vizuālā māksla ir ļoti noderīga bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem, jo šiem bērniem ir traucēti psiholoģiskie procesi, bet māksla tos attīsta.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1114781
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register