Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:669711
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.03.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Not used
Extract

Izvēloties slavenību kā reklāmas seju pastāv liels risks, ka slavenības uzvedība var apkaunot uzņēmuma tēlu. Ja slavenība pārkāpj likumu vai tiek iesaistīta kādā citā skandalozā notikumā, cieš arī uzņēmums, jo ja sabiedrībai slavenība vairs neasociēsies ar neko labu, tad arī nepatiks reklāmas, kurās ir konkrētā slavenība. Lai censtos izvairīties no šādas situācijas, uzņēmumi parasti veic pētījumu par slavenību, cenšas noskaidrot, kas notiek personīgajā dzīvē un vēl kādu papildinformāciju par slavenības uzvedību ikdienā, kaitīgajiem ieradumiem. ( Belch&Belch, 2012)
Slavenību izmantojums reklāmā, nesola to, ka pēkšņi pārdošanas apjomi pieaugs. Slavenības izmantojums reklāmā ne vienmēr atmaksājas uzreiz peļņas ziņā, taču tas var uzlabot uzņēmuma tēlu ilgtermiņā. Laba uzņēmuma tēla veidošana atmaksāsies tajā brīdī, kad patērētājs konstatēs vajadzību pēc kāda konkrēta produkta vai pakalpojuma un no līdzīgiem produktiem dos priekšroku tam, kura zīmola tēls būs labāks, vērtīgāks pircēja acīs. Zīmola vērtību var celt ar slavenību iesaisti reklāmās. (Rosengren, Dahlen,2013)
Visvairāk pelnošās slavenības pēdējā desmitgadē ir golfa spēlētājs Taigers Vudss, NBA basketbolists Džeims Lebrons, futbolists Deivids Bekhems un tenisiste Marija Šarāpova un Serēna Vilijamsa( Belch&Belch, 2012)

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1371619
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register