Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:743268
 
Evaluation:
Published: 22.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  E-komercija, tas attīstība un potenciāls    5
1.1.  E-komercijas un interneta kopsakarība    5
1.2.  E-komercijas rādītāji Latvijā    8
2.  Mobilais internets un tas tehnoloģijas izmantošana e-komercijā    12
2.1.  GPRS tehnoloģija (vai GPRS-internets)    12
2.2.  WAP tehnoloģija (vai GPRS-WAP)    14
2.3.  EDGE tehnoloģija    16
2.4.  Wi-Fi (WLAN) tehnoloģija    17
2.5.  WiMAX Mobile tehnoloģija    18
3.  WAP tehnoloģijas attīstība Latvijā    20
3.1.  WAP pakalpojumu piedāvājumu salīdzinājums Latvijā    22
3.2.  WAP tehnoloģijas priekšrocības izmantošana e-komercijā    26
  Secinājumi    31
  Izmantotas literatūras saraksts    34
Extract

Pateicoties straujai informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstībai, pasaulē ir vērojamas revolucionāras pārmaiņas, kas skar gan veidus, kādos cilvēki savā starpā sazinās, gan to, kā cilvēki kārto darījumus, slēdz līgumus, pērk un pārdod preces vai sniedz pakalpojumus. Mūsdienās katrs ir dzirdējis terminu jaunā ekonomika, ar ko apzīmē uzņēmējdarbības efektivitātes un darba ražīguma pieaugumu, ko stimulē jauno tehnoloģiju izmantošana, informācijas uzkrāšana un šīs informācijas transformācija zināšanās.1
Informācija ir katra uzņēmuma būtiska un neatņemama komponente. Bez nepieciešamās informācijas nav iespējams pieņemt pareizus lēmumus uzņēmuma vadības procesos, resursu lietderīgā un efektīvā izmantošanā, darbu plānošanā un organizēšanā. Daudzi uzņēmumi savas informācijas pārvaldīšanai ievieš tehnoloģiskus risinājumus, piemēram, klientu datu bāzi, noliktavas preču uzskaiti, projektu vadību. Uzņēmumi, kuri procesu pārvaldībā tehnoloģijas ievieš ātrāk un sekmīgāk par konkurentiem, konkurences apstākļos labāk pielāgojas tirgus prasībām.
Arī atsevišķi indivīdi var izmantot jaunās tehnoloģijas, lai piedāvātu savus pakalpojumus, piemēram, darba tirgū, t.sk., ievietojot savu CV kādā no tiešsaistes darba meklētāju datu bāzēm tepat Latvijā vai ārvalstīs. Arvien biežāk tiek runāts par iespējām savu darbu veikt attālināti, piemēram, no mājām. Tas ļauj ietaupīt laiku, kāds būtu vajadzīgs, lai mērotu ceļu uz darbu un atpakaļ. Uzņēmumam šāda pieeja var būt izdevīga, jo nav jātērē līdzekļi biroja telpu un darba vietu iekārtošanai.
Tehnoloģijas paver arvien jaunas un jaunas iespējas - tās tikai savlaicīgi jāpamana, jāizvērtē un jāizmanto savā labā. Nevar noliegt, ka elektroniskajai videi, kurai nav fiziskās pasaules noteikto ierobežojumu un valstiskās piederības, ir citas īpatnības. Šo īpatnību pārzināšana palīdz novērtēt riskus un pieņemt pareizos lēmumus.2
Šodien reti kurš, uzsākot e-komercijas darbību, cer uzreiz gūt lielu peļņu. E-komercijai pievēršas, lai paplašinātu tirgu, vienkāršotu procesus, paaugstinātu sava prestižu vai izmantotu interneta plašās publicitātes iespējas. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1117238
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register