-
Žanna d'Arka
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 2 | |
Īsa biogrāfija | 3 | |
Dzīves mērķis | 4 | |
Dzīves vērtības | 4 | |
Motīvi | 5 | |
Apmierinātība ar dzīvi | 6 | |
Kritēriji tuvu draugu un dzīvesbiedra izvēlē | 6 | |
Uz ko Žanna paļāvās | 7 | |
Vadmotīvi saskarsmē | 7 | |
Zanna d’Arka profesionālajā darbības sfērā | 7 | |
Ko darīja neveiksmes gadījumā | 8 | |
Ieguldījums sabiedrības labā | 8 | |
Sabiedrības atzītās vērtības | 8 | |
Pirmais impulss karjeras izvēlei | 9 | |
Panākumu darbības virziena meklējumi | 9 | |
Personīgās kvalitātes, kas palīdzēja gūt panākumus | 9 | |
Filozofiskā pārliecība | 9 | |
Traucēkļi ceļā uz panākumiem | 10 | |
Žannas d’Arkas rīcība netradicionālā situācijā | 10 | |
Ko Žanna ziedoja karjeras dēļ | 10 | |
Lielākie panākumi | 10 | |
Secinājumi | 11 | |
Ko es ieguvu veicot pētījumu | 12 | |
Pielikums | 13 |
Dzīves mērķis
Žannas d’Arkas dzīves mērķis bija kalpot dievam, viņa uzskatīja kā dievs saka tā ir jābūt. Kā meitene teica - dievs viņai esot sūtījis zīmes (skat. Pielik. Nr. 2), ka jāiet glābt valsts, jābūt noderīgai tautai, iespējams Žanna tā domāja jo kopš vien sevi atcerējas viņa vienmēr bija pazinusi karu. Karš bija visur un vienmēr, nenovēršams kā liktenis. Viena no pirmajām bērnības atmiņām žannai bija karš, kā meitene kopā ar vecākiem pāri upei skatījušies kā tiek nopostīts viss dzimtais ciems un viņas mājiņa (skat. Pielik. Nr. 4), pēc tam radusi patvērumu vecas pils drupās, kur bija jāiztiek kā mācēdami, tad žanna saprata ka visa dzīve ir tāda - pēc pasakaini skaista lidojuma seko smags kritiens. Bet viņa nabaidījās. Viņa labi zināja ka ļaunais nespēj iznīdēt labo, un viņas kļuva par cīnītāju, par meiteni kura vairs neļaus postīt savu lielāko dārgumu – dzimteni. Žanna to uzskatīja kā savu aicinājumu, par viņas mērķi kļuva tautas glābšana, viņai neinteresēja savas personīgās vajadzības, Žanna tik ļoti pieturējās pie ticības, ka ziedoja sevi visu tautai.
Secinājumi: Žanna bijusi ļoti bezbailīga, viņa stingri nospraudusi savu dzīves mērķi un gājusi pāri līķiem lai to sasniegtu, viņai jau no bērnības tika ieaudzināta karotājas daba un stingra ticība dievam. Dieva dotais uzdevums apvienojies ar karotājas dabu un palīdzējis Žannai sasniegt mērķi
Dzīves vērtības.
Žannai d’Arkai varētu teikt ir bijušas trīs galvenās dzīves vērtības: Reliģija, tēvzeme un tuvie cilvēki. Galvenā protams reliģija, jo visa viņas dzīve balstījās uz ticību dievam. Šī stiprā ticība par viņas dzīves prioritāti izvēlējās tēvzemes aizstāvēšanu un dzīves veltīšanu karam. Tuvie cilvēki bija viņas ģimene, no kuriem aizejot karā žannai bija visgrūtāk šķirties. Karojot par viņas ģimeni kļuva kareivji, kurus Žanna atbalstīja, uzklausīja un iedrošināja, nekad nelika viņiem sevī vilties, tāpēc arī karotāji paļāvās un uzticējās Žannai.
Secinājumi: Žannai par visu vissvarīgākā bija reliģija un tāpēc ģimene palika mazliet nostāk, Viņa klausīja visām Dieva zīmēm, kas arī noteica viņas likteni. Vecāki paši viņā bija ieaudzinājuši meitā šo stipro ticību, tāpēc tagad viņiem nācās samierināties ar meitas likteni.
…
Ievads......................................................................................................................2 Īsa biogrāfija..........................................................................................................3 Dzīves mērķis.........................................................................................................4 Dzīves vērtības.......................................................................................................4 Motīvi......................................................................................................................5 Līdzekļi, kurus Žanna d’Arka izmantojusi ceļā uz panākumiem....................5 Apmierinātība ar dzīvi..........................................................................................6 Kritēriji tuvu draugu un dzīvesbiedra izvēlē......................................................6 Uz ko Žanna paļāvās..............................................................................................7 Vadmotīvi saskarsmē.............................................................................................7 Zanna d’Arka profesionālajā darbības sfērā......................................................7 Ko darīja neveiksmes gadījumā...........................................................................8 Ieguldījums sabiedrības labā................................................................................8 Sabiedrības atzītās vērtības..................................................................................8 Pirmais impulss karjeras izvēlei..........................................................................9 Panākumu darbības virziena meklējumi............................................................9 Personīgās kvalitātes, kas palīdzēja gūt panākumus.........................................9 Filozofiskā pārliecība............................................................................................9 Traucēkļi ceļā uz panākumiem...........................................................................10 Žannas d’Arkas rīcība netradicionālā situācijā................................................10 Ko Žanna ziedoja karjeras dēļ............................................................................10 Lielākie panākumi................................................................................................10 Secinājumi.............................................................................................................11 Ko es ieguvu veicot pētījumu...............................................................................12 Pielikums...............................................................................................................13
- Francija viduslaikos
- Ilmārs Blumbergs
- Žanna d'Arka
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Francija viduslaikos
Research Papers for secondary school12
Evaluated! -
Ilmārs Blumbergs
Research Papers for secondary school17
-
Inkvizīcija
Research Papers for secondary school3
-
Andrejs Upīts
Research Papers for secondary school12
Evaluated! -
Komponistu grupa "Franču sešinieks". Darjī Mijo (Darius Milhaud)
Research Papers for secondary school8