Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:310927
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.03.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Vairāki pētnieki cenšas salīdzināt pērtiķu un bērnu zīmētos ķeburus. Roze Keloga, darbodamās kādā Sanfrancisko bērnudārzā, salīdzināja div­simt tūkstošus mazo bērnu zīmējumu no četrpadsmit pa­saules valstīm un noskaidroja, ka bērni bez iepriekšējas mācīšanās veidoja tipiskus ķeburus un zīmējumus.
Vienāda attīstības līmeņa bērnu darbi bija apbrīnojami līdzīgi. Pa­kāpeniski bērnu zīmējumi kļuva sarežģītāki; lai gan atsevišķi bērni attīstījās straujāk, tomēr visi veica vienu un to pašu attīstības ceļu. V. Muhina domā, ka grafiskā darbība attīstās pakāpeniski divos etapos.
Pirmajā posmā pērtiķu un viengadīga bērna grafiskā darbība ir saistīta ar šādiem aktivitāšu veidiem: orientējošo izpēti, spēļu un manipulējošo aktivitāti. Tieksme analizēt, mainīt priekšmetus situācijā «zīmulis — papīrs» pamudina veikt dažādas kustības un darbības, tai skaitā švīkāšanas procesu. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1121089
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register