Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:404087
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Extract

Cilvēces savstarpējā komunikācija notiek balstoties uz nepārtrauktu kompromisu. Sākot jau ar savu personīgo iekšējo konfliktu, kuru izcīnām, un beidzot jau ar globāli risināmiem jautājumiem starp valstīm. Darbojoties uzņēmējdarbībā, kā galvenais mērķis ir jāizvirza cilvēku vajadzību apmierināšana maiņas ceļā. Maiņa ir vēlamā objekta iegūšanas process, piedāvājot pretī kaut ko citu. Finansu pasaulē to sauc par darījumu, kas ir divu pušu komerciāla maiņa ar vērtībām.
Kibernētikas jeb informācijas, tehnoloģijas laikmetā cilvēki arvien vairāk atsvešinās un izvairās no tiešas interpersonālas komunikācijas, toties, lai cik dīvaini tas nebūtu, tirdzniecībā, lai komerciālās komunikācijas process būtu peļņu nesošs, mārketinga speciālistiem arvien vairāk ir jāiedziļinās patērētāja emocijās, domāšanas veidā un psihē. Vēl jo vairāk - pieaugot konkurencei, tirgotājiem ir svarīgi kļūt ne tikai pamanāmiem, bet arī atpazīstamiem un uzticamiem.
Markas, brenda jeb latviski zīmola piešķiršana ir viens no labākajiem veidiem, kā var pazīt preci vai sekmēt tās pazīšanu.
Vācu un angļu valodā lietotais vārds Brand/brand ir ģermānisms, kas sākotnēji saistāms ar ‘dedzināšanas, degšanas, ugunsgrēka’ nozīmi. Angļu valodā vārds brand līdztekus nozīmēm, kas saistītas ar ‘dedzināšanu’, tiek lietots arī citās nozīmēs - fabrikas marka; šķirne; labums, apdegusi pagale; degzīme; kauna traips; arī lāpa u. c., bet ekonomikas sfērā doti vārdi spiedogs, fabrikas zīme, rūpnīcas zīme, ražotāja zīme, marka.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register