Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:679284
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.02.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Zīmola jēdziens    5
1.2.  Zīmola elementi    7
1.3.  Zīmola izveide    8
1.4.  Zīmola veidošanas prakse Latvijā    10
1.5.  Ieguvumi no zīmola    12
1.6.  Tēla nozīme uzņēmuma veidošanā    13
2.  Reklāmas uzņēmuma „Piran Media” dibināšana    14
2.1.  „Piran Media” logotipa veidošana    16
2.2.  Zīmola veidošana uzņēmumā    16
2.3.  Klientu un mērķauditorijas izvēle un piesaiste    17
2.3.1.  Reklāmas veidošana    18
2.3.2.  Uzņēmuma popularizēšana sabiedrībā    19
2.3.3.  Garantija klientiem    19
3.  Pētījums    19
  Secinājumi    25
  Priekšlikumi    26
  Izmantotā literatūra    27
Extract

Secinājumi
1. Jēdzienam ZĪMOLS lielākajā daļā avotu ir izmantota šāda definīcija: tas ir- produkts, pakalpojums vai koncepcija, kas tiek atšķirts no citiem produktiem, pakalpojumiem vai koncepcijām tā, lai tas būtu viegli uztverams un popularizējams.
2. Tirdzniecības markas jeb zīmoli ir nozīmīgi simboli, kas raksturo produktu, un, pētot zīmola vārda saistību ar pircēju vajadzībām un vēlmēm, vispirms ir svarīgi noskaidrot, ar kādām vērtībām cilvēku uztverē asociējas konkrētais zīmols jeb marka, tādēļ, lai tālāk varētu apskatīt zīmola veidošanas stratēģiju, jācenšas izprast, no kā zīmols sastāv, un šīs zīmola sastāvdaļas vai elementus var definēt, raugoties no dažādām pozīcijām, līdz ar to autoru starpā nav vienota viedokļa, kas ir zīmola elementi.
3. Zīmola veidošana var raksturot gan atsevišķa produkta, gan vesela uzņēmuma identitāti. Zīmola veidošana ir zīmola nosaukuma radīšanas un izplatīšanas process, un ne vienmēr tas vispirms saistīts ar lozungiem, skaļiem vārdiem, reklamēšanu un sabiedriskām attiecībām, lai gan šie līdzekļi nenoliedzami ir jāpielieto.
4. Kā arī ir iespējams pasūtīt sev vai savam uzņēmuma vispiemērotāko un interesantāko reklāmu. „Piran Media” palīdzēs realizēt vistrakākās idejas, jo viņuprāt, klienta vēlmes ir viņu likums. Un svarīgākais, lai klients ir apmierināts ar iznākumu.
5. Veidojot logotipu galvenā ideja bija, lai tas nebūtu pārāk uzbāzīgs, pārāk vienkāršs un pārāk liels. Tam vajadzēja kalpot par uzmanības objektu, kas piesaista cilvēku uzmanību.
6. Piran Media” ir oriģināls skatījums uz zīmolu vērtību – tas sniedz ne tikai datus par zīmola novērtējumu, pozīciju salīdzinājumā ar konkurentiem, bet arī grūti pieejamo kvantitatīvo informāciju par patērētāju dzīves stilu, vērtībām, emocionālajām vajadzībām.
7. Uzņēmums nemitīgi attīstās un progresē ,līdz ar to viņiem ir svarīga zīmola izveide un attīstība, līdz ar to es nonāku pie secinājuma, ka zīmola izveidei ir ļoti liela nozīme uzņēmuma tēla veidošanā.
8. Uzņēmuma svarīgākā vērtība ir cilvēks un viņa vēlmes. Uzņēmumam nav noteikta mērķauditorija, uz kuru viņi koncentrējas, jo uzņēmuma pakalpojumus izmanto gan privātpersonas, gan juridiskas personas, gan bērni, gan jaunieši, gan pieauguši cilvēki, skolas, bērnudārzi, pašvaldības u.c.
9. Reklāmas veidošanai „Piran Media” izmanto āra reklāmas veidu.
10. Apkopojot „Piran Media” statistiku es secināju, ka garantijas pakalpojumus šo gadu laikā nav izmantojis neviens no klientiem, kas ir ļoti liels un nozīmīgs pluss uzņēmumam, kas pierāda, ka darbinieki , kas strādā šajā uzņēmumā ir profesionāli, zinoši un kompetenti savā jomā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register