Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:260279
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.05.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Zīmola jēdziens un vispārīgs raksturojums    3
  Zīmola priekšrocības    4
  Zīmola trūkumi    8
  Aptauja par zīmolu un tās analīze    10
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    12
Extract

Zīmes eksistē neatkarīgi no mūsu gribas, un savus priekšstatus par pasauli cilvēki vienmēr veidojuši, meklējot zīmes. Zīmes ir gan dzelzceļa stacijās, gan uz ielām, gan lielveikalu plauktos.
Tirguszīme [brends = zīmols = preču zīme = tirdzniecības marka (Zīmols – Nesen tika pieņemts, ka angļu vārds brands Latviešu valodā būs zīmols)] cilvēkam ļauj orientēties plašajā piedāvājumu klāstā. Zīmols ļauj justies drošāk un atvieglo izvēli. Tas ietver konkrētas asociācijas un rada emocionālu sasaisti. Zīmols ir vienīgais veids, kā cilvēks var identificēt kādu firmu, produktu vai pakalpojumu.
Zīmols (produkta marka) – produkta vārda (nosaukuma), zīmes (simbola) un tiesību aizsardzības kopa, kas apliecina produkta piederību uzņēmuma (pārdevēja) produktiem un atšķir to no konkurentu produktiem.
Produkta vārds ir produkta īpašais nosaukums (izteikts ar vārdu, arī saīsinājumu vai skaitli), kuram ir īpašvārda funkcijas.
Produkta zīme ir produkta markas daļa, kas izteikta ar grafisku simbolu (zīmējumu, shematisku attēlu).
Tiesību aizsardzība ir produkta markas sastāvdaļa, kas pārdevējam dod īpašas tiesības izmantot produkta vārdu (zīmi).
Zīmolu „personības” atkarībā no to funkcijām tiek iedalītas šādi:
Klasiskais FMCG (fast moving consumer goods) – plaša patēriņa zīmols, mārketinga komunikāciju stratēģija parasti pamatojas uz augstu reklāmas intensitāti, ko nodrošina iespaidīgs reklāmas budžets;...

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register