Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:598958
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.10.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Zīmols – atpazīstamības nodrošinājums    2
  A/S ”Liepājas Metalurgs”    4
  Izmantotie avoti    7
Extract

Zīmols ir kaut kas vairāk nekā tikai simbols. Tas ir solījums, kurš tiek dots un uzturēts. Zīmols ir garantija un noteiktos gadījumos pat vairāk nekā garantija – tas ir solījums, ka garantija nebūs nepieciešama. Piemēram, pērkot Sony audiosistēmu, tiek dota 3 gadu garantija, bet pats brends diezgan droši pasaka, ka šo garantiju nenāksies izmantot.
Zīmola būtība ir radīt labāko produktu cilvēku prātos. Tas ietver gan racionālos elementus, kvalitāti, drošību, u.c., gan arī emocionālus aspektus – asociācijas, kas rodas, cilvēkiem šo zīmolu iegādājoties un lietojot. Līdz ar to zīmola veidošanu var lielā mērā uzskatīt par emocionālā produkta veidošanu.
Veidojot zīmolu, jāatceras, ka dotajam solījumam ir jābūt:
unikālam;
atraktīvam;
atbilstošam;
uzticamam;
noturīgam.
Zīmola ietekme uz pārdošanu.
Ja kāds izdzird pozitīvas atsauksmes par produktu vai pakalpojumu bez zīmola nosaukuma, viņš atcerēsies stāstu, bet drīz vien aizmirsīs, par ko tas ir bijis. Līdz ar to, verbālā komunikācijā zīmols palīdz cilvēkiem saistīt pozitīvās emocijas ar šo firmas zīmi.
Zīmols darbojas kā riska samazinātājs. Ir teiciens: “neviens vēl nav atlaists par to, ka izvēlējies IBM”.
Prezentējot produktu ar zīmolu, nav jāstāsta, kas tu esi, kāpēc tavu produktu jāpērkt, cik kompetents tu esi. Līdz ar to var apgalvot, lai pārdotu zīmolu, ir vajadzīgs mazāk laika un izmaksu.
Zīmoli, kā mēs visi zinām, līdz šim ir mainījuši sabiedrības uzskatus un attieksmi pret ļoti daudzām lietām. Zīmoli sevī spēj iemiesot milzīgu spēku, kas sakņojas cilvēku prātos, domās un pat dzīves principos. Tās visas vērtības, kurām cilvēki mēdz ticēt, tas ir dzīvesveids, ko mūsdienu sabiedrība realizē, tā ir daļa no kultūras – tātad, arī daļa no pašas sabiedrības, vai mēs to vēlamies vai arī ne. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1142952
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register